K8DE vs. K8ZE (JDM K8)
Moderator: Moderators
14 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: K8DE vs. K8ZE (JDM K8)
SkippyMX3 schreef:Heeft een curved neck ZE ook al 196 pk?? Ik dacht dat die rond de 180 zaten
En waar staat J spec eigenlijk voor??
Indien je een curved neck ZE uit japan (en dat is tegenwoordig niet meer zo eenvoudig als de koppen code checken) hebt zal die rond de 190pk zitten.
Maar goed wat er echt toe doet is het aantal pk wat overblijft op de wielen.
-
JForce
- Super-Pilot
- Berichten: 1438
- Geregistreerd: 27 mei 2009, 15:06
- Woonplaats: Friesland
Zo'n KFZE 170 pk lijkt me eerlijk gezegd veel vetter dan een KLZE. Lekker toerengretig en past beter bij de auto vind ik. 2.5V6 is een beetje 'too much' naar mijn mening.
Iemand zo'n blokje liggen toevallig?
Iemand zo'n blokje liggen toevallig?

-
matthyssie
- Co-Pilot
- Berichten: 164
- Geregistreerd: 21 apr 2013, 20:20
- Woonplaats: Fryslân
Denk niet dat je die gaat vinden.
Je hebt nog meer kans m zelf te "maken".
2.0 liter blok van een 323f + KL31 nokken assen + 10:1 zuigers. + Tune.
Hoezo is een ZE niet toerengretig dan?
Je hebt nog meer kans m zelf te "maken".
2.0 liter blok van een 323f + KL31 nokken assen + 10:1 zuigers. + Tune.
Hoezo is een ZE niet toerengretig dan?
-
JForce
- Super-Pilot
- Berichten: 1438
- Geregistreerd: 27 mei 2009, 15:06
- Woonplaats: Friesland
Dat zeg ik niet 

-
matthyssie
- Co-Pilot
- Berichten: 164
- Geregistreerd: 21 apr 2013, 20:20
- Woonplaats: Fryslân
14 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Keer terug naar Motorische Tuning
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten