Klze olie bij bougies
Moderator: Moderators
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Klze olie bij bougies
Hallo mensen,
Ik heb al een tijd de klze in de auto hangen en eindelijk aan het lopen gekregen, nou heb ik alleen het probleem dat de bougies onder de olie zitten .
Iemand hier enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn voordat ik het blok uit elkaar ga halen
Mvg kilian
Ik heb al een tijd de klze in de auto hangen en eindelijk aan het lopen gekregen, nou heb ik alleen het probleem dat de bougies onder de olie zitten .
Iemand hier enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn voordat ik het blok uit elkaar ga halen
Mvg kilian
-
Kilianmx
- New member
Aan de bovenkant neem ik aan? Als het de onderkant is zou die niet of zeer slecht lopen.
Aan de bovenkant kan komen door lekkage aan je kleppendekselpakking. Deze vervangen is het beste door de originele dealerpakkingen. Er zijn velen die de ervaring hebben dat imitatie snel weer lekt
Aan de bovenkant kan komen door lekkage aan je kleppendekselpakking. Deze vervangen is het beste door de originele dealerpakkingen. Er zijn velen die de ervaring hebben dat imitatie snel weer lekt
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

-
SkippyMX3
- Moderator
De olie zit ook in de cilinders, hij loopt wel redelijk goed maar niet optimaal dus denk dat het niet de kleppendeksel pakking is
-
Kilianmx
- New member
3 berichten
• Pagina 1 van 1