Heb een vraag .
Passen de stoelen van een Mx-3 in een Mx-6 ?
Want de stoelen van de Mx-3 hebben meer een cup effect.
En ze hebben ook de zelfde kleuren als de Mx-6 .
Aan gezien mijn stoelen aan het verslijten zijn wil ik anders stoelen .
Nu denk ik dat de slee niet past maar dan kan ik de stoelen van de mx-3 op de slee zetten van de mx-6.
Had deze vraag ook gesteld op het mx-6 forum maar niemand wist of dit kon .
Misschien dat iemand het hier weet ?
Mx-3 stoelen in een Mx-6
Moderator: Moderators
-
- Pilot
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
Mx-3 stoelen in een Mx-6
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
Ik denk dat ik je vraag gemist heb daar, maar ze zijn anders. Het is geen 'bolt on' zeg maar.
Ik weet nog een goed setje mx6 stoelen staan btw. De mx6 stoelen zitten wel een stuk beter moet ik zeggen hoor, zeker met langere ritten.
Ik weet nog een goed setje mx6 stoelen staan btw. De mx6 stoelen zitten wel een stuk beter moet ik zeggen hoor, zeker met langere ritten.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
denk dat je het antwoord pas gaat weten als je het probeerd of gaat maten.
het ligt aan je rails maat onder je stoel en de bevestigings punten maat op de vloer.
ik weet dat je je onderstel of de slede van je stoel aan moet passen voor de kuipjes in een mx.
dus heb echt geen id
het ligt aan je rails maat onder je stoel en de bevestigings punten maat op de vloer.
ik weet dat je je onderstel of de slede van je stoel aan moet passen voor de kuipjes in een mx.
dus heb echt geen id

S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
-
- Pilot
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992