wat zou dit kunnen zijn? Gelukkig was mn beste maat Crazy Maniac (corne) nog niet naar bed gegaan en heeft me naar huis kunne slepen
  wat zou dit kunnen zijn? Gelukkig was mn beste maat Crazy Maniac (corne) nog niet naar bed gegaan en heeft me naar huis kunne slepen  Iemand die weet wat het zou kunnen zijn? ALvast bedankt! Greetzz..
  Iemand die weet wat het zou kunnen zijn? ALvast bedankt! Greetzz..Moderator: Moderators
 wat zou dit kunnen zijn? Gelukkig was mn beste maat Crazy Maniac (corne) nog niet naar bed gegaan en heeft me naar huis kunne slepen
  wat zou dit kunnen zijn? Gelukkig was mn beste maat Crazy Maniac (corne) nog niet naar bed gegaan en heeft me naar huis kunne slepen  Iemand die weet wat het zou kunnen zijn? ALvast bedankt! Greetzz..
  Iemand die weet wat het zou kunnen zijn? ALvast bedankt! Greetzz..
 )
 )

Was net voor mooie velgjes aan het sparen!
  Was net voor mooie velgjes aan het sparen!  Maar toch wil k mn mxje houden, dus zal t wel moete betalen! Ik hoop dat hij snel gemaakt is! bedankt voor de antwoorde jongens! Groete Sieb.
  Maar toch wil k mn mxje houden, dus zal t wel moete betalen! Ik hoop dat hij snel gemaakt is! bedankt voor de antwoorde jongens! Groete Sieb.