Verslag Assen.
Einderlijk me wekker ging. mja technologie leuk..... ik dacht handig ik zet hem alvast een uur vooruit, maar haleluja voor technologie hij ging automatisch ook een uur vooruit een uur minder slaap dus. maargoed dat terzijde.
Vertrek:
Om 7 uur opgehaald door stefanv6, en we zijn richting Motel Van Der Valk vertrokken. geen hond op de weg dus we gingen lekker hard onderweg 200+ wel een klein stukje gemiddeld 140 ong. Viel wel meeeeeee(A)
onderweg kwamen we een Nissan Xtrail en nog 3 jappers. die xtrail
ging inhalen maar we gingen naast elkaar wat snel ook tegen de 200, was wel een kick. uiteinderlijk ging een Honda civic ons voorbij met 210+ volgens mij.
Aankomst bij het Motel:
het was even wachten op iedereen maar we konden daarna met ze alle fijnloos vertrekken. jammer dat we niet precies met ze alle naast mekaar reden wij reden achter een Gifgroene Civic..
Aankomst op het paddock:
Toen dacht ik WAT IS DIT? 17 auto's op dit stukkie? die is gek. ik vond het niet geslaagd, maar dat mocht de pret niet drukken was evengoed gezellig, lekker knus!!.
Uiteinderlijk na het opstellen voorstellen beetje praten en chillen zijn Stefan en ik een rondje gaan lopen naar al het leuks wat er stond.
het zal niet voorbij zijn gegaan maar ik zag toch nog pittig veel verdwaalde mx3tjes.
Ondertussen had ik even contact met een maat van me die bij Mazda Heerhugowaard werkt, en die had 2 Vip Kaarten over voor Stefan en mij voor de Pioneer VIP Box, die was precies tegenover de MX3 stand, en keek uit over de ingang van de Pitlane vanaf een overdekt Balkon, dat was een zeer vette ervaring, zometeen meer incl. Foto's
Na wat rond gelopen te hebben kwamen we toch wel vette dingen tegen, ik neem aan dat iedereen bij Jeroentje tuning is langs geweest, die demo auto's zagen er Zeeer strak uit.
Dat ik wat meer naar rechts liep viel het mij erg op Hoeveeel Subaru Impreza's er stonden. Give me a mx3 veel anoniemer.
Ik kan natuurlijk niet alles gaan vertellen ik denk dat ik gezien heb wat de meeste wel gezien hebben!!
Vip Ervaring:
Ik moet zeggen dat was bijzonder vet. eerst vroeg ik me af wat het nou eigenlijk inhield en waar je toegang tot had. In de Box hadden we zo goed als de Catering gratis. dus de Red bull ging erg hard kan ik je zeggen.
Het uitzicht vanuit de VIP Box was bijzonder vet.
[
(die subaru lag trouwens goed in kreukels)
We zijn na wat eten en drinken vertrokken naar het Driften.
we zijn eerst langs de kant gaan staan waar alle mensen stonden maar als snel konden we ook vlak langs de auto's lopen zonder hekken etc.
het geeft een bijzondere kick al zie je zo'n drift auto zonder barriere vlak langs je gaan.
Na dat te hebben gezien, zijn we toch maar richting de pitstraat gegaan, Helaas onze vip kaarten gaven ons geen toegang. maargoed we zijn uiteinderlijk terug gelopen richting zo'n Pitbox met ongespoten groene bumpers en zijn onder de Deur doorgelopen en richting de pitmuur gegaan. Niemand die wat zei?. nja oke die kans laat je niet lopen natuurlijk. er was toen Vrijrijden voor Skylines bezig, dat gaat echt Ziek hard. na wat filmpjes geschoten te hebben en aan de hekken te hebben gehangen zijn we maar vertrokken voordat mensen opmerkte dat we daar illigaal stonden.
Dit ook een Vette ervaring.
Anyway dit was voor mij een top dag, het vip gebeuren was een erg leuke ervaring!!. Helaas was het weer beetje klote. maar dat mocht de pret niet drukken natuurlijk!!, ik neem aan dat iedereen zich puur vermaakt heeft!!
ook jammer dat die Mx3 Compressor problemen had met z'n deuren, er hing volgens mij ook een Soort van vloek over het mx3 veld. eerst stoppen de deuren, ook nog een Mx3 had er last van, en wat stefan als zegt zijn subwoofer is er Zomaar mee gestopt?.. Iemand anders nog problemen verder meegemaakt?
Ik lees het later wel in de andere verslagen/revieuws.
(Dit is trouwens het deel wat ik gemaakt heb met me mobieltje ik heb ze ook nog in hogere resolutie heb ze even verkleint!) StefanV6 heeft ook nog allemaal foto's gemaakt met een Digi.cam. dus Meer foto's Volgen op me hyves!! Link:
http://the-dude88.hyves.nl/album/25086315/Assen/0o10/
In ieder geval wil ik iedereen hier bedanken voor een gezellige dag!!
en ik hoop jullie snel weer eens te spreken!! maar dan ben ik ook met mijn Mxje aanwezig natuurlijk!
Tot later en een Fijne avond verder.
Gegroet Samirr ( die getinte jongen met die Pett op )