(30-03-08) Japanse Auto festival fotos

Verslagen, verhalen, en foto's van meetings.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

(30-03-08) Japanse Auto festival fotos

Bericht door turbulence »

was vandaag redelijk geslaagd, ondanks het mindere weer, was erg koud winderig en vooral nat...

we waren totaal niet te spreken over de locatie die we hadden, en de ruimte die we hadden daar al helemaal buitengelaten want dat leek nergens naar...

er was net ruimte voor 10-12 auto's maar we moesten er dus 17 kwijt.. was echt waardeloos...

maar sfeer was goed en waren weer mooi wat nette wagens bij... ook onze club was goed vertegenwoordigd ik heb zelf geen foto's gemaakt maar die komen vast nog wel...

and we have a winner in the club!! 3e best of show :mrgreen:
Laatst gewijzigd door turbulence op 30 mar 2008, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

pitbullfm schreef:Kon het wel redden om dit jaar er heen te gaan, alleen het slechte weer was minder. Heb helaas jullie met de mx club niet gezien, ben er wel even heen geweest met mijn eigen mx3 en vriendin.

Vele mooie Bg's gezien en Mx-en .

Heb niet veel foto's kunnen maken maar de foto's komen vanavond of morgen gelijk op onze site www.lekkerzuipen.nl en http://lekkerzuipen-rijssen.hyves.nl

Als er een topic word gemaakt met foto's van assen zal ik hier ook even foto's wat ik heb bij in plaatsen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
pitbullfm
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 204
Lid geworden op: 31 okt 2007, 21:05
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door pitbullfm »

ben er ook geweest helaas heb ik jullie niet gevonden, ben er ook geweest met mijn mx en vriendin en heb een paar foto's gemaakt.

ze komen op www.lekkerzuipen.nl en op http://lekkerzuipen-rijssen.hyves.nl

zal er hier ook paar plaatsen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn eigen auto gelukkig beetje uit de modden geparkeerd :P
Afbeelding
Afbeelding

mijn auto bg auto en mx en mijn vrouwtje (oudere foto)
Afbeelding
Samirr
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 feb 2008, 23:58

Bericht door Samirr »

Verslag Assen.

Einderlijk me wekker ging. mja technologie leuk..... ik dacht handig ik zet hem alvast een uur vooruit, maar haleluja voor technologie hij ging automatisch ook een uur vooruit een uur minder slaap dus. maargoed dat terzijde.

Vertrek:
Om 7 uur opgehaald door stefanv6, en we zijn richting Motel Van Der Valk vertrokken. geen hond op de weg dus we gingen lekker hard onderweg 200+ wel een klein stukje gemiddeld 140 ong. Viel wel meeeeeee(A)

onderweg kwamen we een Nissan Xtrail en nog 3 jappers. die xtrail
ging inhalen maar we gingen naast elkaar wat snel ook tegen de 200, was wel een kick. uiteinderlijk ging een Honda civic ons voorbij met 210+ volgens mij.

Aankomst bij het Motel:
het was even wachten op iedereen maar we konden daarna met ze alle fijnloos vertrekken. jammer dat we niet precies met ze alle naast mekaar reden wij reden achter een Gifgroene Civic..

Aankomst op het paddock:
Toen dacht ik WAT IS DIT? 17 auto's op dit stukkie? die is gek. ik vond het niet geslaagd, maar dat mocht de pret niet drukken was evengoed gezellig, lekker knus!!.
Afbeelding
Afbeelding

Uiteinderlijk na het opstellen voorstellen beetje praten en chillen zijn Stefan en ik een rondje gaan lopen naar al het leuks wat er stond.
het zal niet voorbij zijn gegaan maar ik zag toch nog pittig veel verdwaalde mx3tjes.

Ondertussen had ik even contact met een maat van me die bij Mazda Heerhugowaard werkt, en die had 2 Vip Kaarten over voor Stefan en mij voor de Pioneer VIP Box, die was precies tegenover de MX3 stand, en keek uit over de ingang van de Pitlane vanaf een overdekt Balkon, dat was een zeer vette ervaring, zometeen meer incl. Foto's

Na wat rond gelopen te hebben kwamen we toch wel vette dingen tegen, ik neem aan dat iedereen bij Jeroentje tuning is langs geweest, die demo auto's zagen er Zeeer strak uit.
Afbeelding
Afbeelding

Dat ik wat meer naar rechts liep viel het mij erg op Hoeveeel Subaru Impreza's er stonden. Give me a mx3 veel anoniemer.
Afbeelding

Ik kan natuurlijk niet alles gaan vertellen ik denk dat ik gezien heb wat de meeste wel gezien hebben!!

Vip Ervaring:

Ik moet zeggen dat was bijzonder vet. eerst vroeg ik me af wat het nou eigenlijk inhield en waar je toegang tot had. In de Box hadden we zo goed als de Catering gratis. dus de Red bull ging erg hard kan ik je zeggen.

Het uitzicht vanuit de VIP Box was bijzonder vet.
Afbeelding
[Afbeelding
(die subaru lag trouwens goed in kreukels)

We zijn na wat eten en drinken vertrokken naar het Driften.
we zijn eerst langs de kant gaan staan waar alle mensen stonden maar als snel konden we ook vlak langs de auto's lopen zonder hekken etc.
het geeft een bijzondere kick al zie je zo'n drift auto zonder barriere vlak langs je gaan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na dat te hebben gezien, zijn we toch maar richting de pitstraat gegaan, Helaas onze vip kaarten gaven ons geen toegang. maargoed we zijn uiteinderlijk terug gelopen richting zo'n Pitbox met ongespoten groene bumpers en zijn onder de Deur doorgelopen en richting de pitmuur gegaan. Niemand die wat zei?. nja oke die kans laat je niet lopen natuurlijk. er was toen Vrijrijden voor Skylines bezig, dat gaat echt Ziek hard. na wat filmpjes geschoten te hebben en aan de hekken te hebben gehangen zijn we maar vertrokken voordat mensen opmerkte dat we daar illigaal stonden.
Afbeelding
Afbeelding

Dit ook een Vette ervaring.

Anyway dit was voor mij een top dag, het vip gebeuren was een erg leuke ervaring!!. Helaas was het weer beetje klote. maar dat mocht de pret niet drukken natuurlijk!!, ik neem aan dat iedereen zich puur vermaakt heeft!!

ook jammer dat die Mx3 Compressor problemen had met z'n deuren, er hing volgens mij ook een Soort van vloek over het mx3 veld. eerst stoppen de deuren, ook nog een Mx3 had er last van, en wat stefan als zegt zijn subwoofer is er Zomaar mee gestopt?.. Iemand anders nog problemen verder meegemaakt?

Ik lees het later wel in de andere verslagen/revieuws.

(Dit is trouwens het deel wat ik gemaakt heb met me mobieltje ik heb ze ook nog in hogere resolutie heb ze even verkleint!) StefanV6 heeft ook nog allemaal foto's gemaakt met een Digi.cam. dus Meer foto's Volgen op me hyves!! Link: http://the-dude88.hyves.nl/album/25086315/Assen/0o10/

In ieder geval wil ik iedereen hier bedanken voor een gezellige dag!!
en ik hoop jullie snel weer eens te spreken!! maar dan ben ik ook met mijn Mxje aanwezig natuurlijk!

Tot later en een Fijne avond verder.

Gegroet Samirr ( die getinte jongen met die Pett op )

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Samirr op 30 mar 2008, 21:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Ford Fiesta Xr2i 1.8l 140pk
Nissan Skyline GT-r32 > 2011 By Pro Import Motorsports
Gebruikersavatar
StefanV6
Pilot
Pilot
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:04
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door StefanV6 »

Dat verhaaltje heb je netjes in elkaar gevouwen!
Was idd een zeer vette dag en die VIP kaarten waren wel heel relaxt, heb volgens mij nog nooit zoveel broodjes en Red-Bull naar binnen gewerkt op 1 dag :bier:
Zet morgenavond mijn foto's online, moet nu weg helaas.
Was heel gezellig en ik heb me vermaakt.
Alleen jammer dat me Subwoofer ermee opgehouden is :cry:
Ga ik morgen wel fixen.
Fijne avond nog iedereen (zullen wel brak zijn) en tot de volgende Meeting!!!
Samirr
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 feb 2008, 23:58

Bericht door Samirr »

[quote="StefanV6"]heb volgens mij nog nooit zoveel broodjes en Red-Bull naar binnen gewerkt op 1 dag :bier:[quote]

Afbeelding



Succes trouwens met je Subwoofer!! laat me even weten wat het nou was!! was heel erg apart:S
Laatst gewijzigd door Samirr op 30 mar 2008, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ford Fiesta Xr2i 1.8l 140pk
Nissan Skyline GT-r32 > 2011 By Pro Import Motorsports
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

was mooi daar op jaf, alleen jammer van het weer :cry: maarja volgende keer beter :bier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dennis_MX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 413
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:53
Locatie: Enschede

Bericht door Dennis_MX3 »

Ik ben er ook geweest met mijn vriendin, was gelukkig wel grotendeels droog.

Die Demo auto's van Jeroentje waren echt mooi, vooral de RX7 en de Supra!

Heb ook het verschil gezien vandaag tussen mijn K8 en een KL-ZE :oops:
Vond wel mooi dat toen hij mij inhaalde hij een BIG :) op zijn gezicht had!

Groeten Dennis.
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Ik vond het een mooie afsluiter voor mij i.v.m verkoop mx3.

Heb heel veel leuks zien staan!

Bram Hartelijk gefeliciteerd Met de beker! Super verdiend!
Afbeelding
Plaats reactie