Hey ff snel een vraag, die remus einddemper voor de V6, is die meteen pas klaar ? volgens de Mazda Dealer moet er aan geflext en gelast worden en willen ze hem daarom niet monteren
ik heb m nu hier liggen, er staat gewoon Mazda Mx3 v6 op....
Wel is hij voor de '94 en ik heb '98 maar die waren hetzelfde toch ?
Volgens de dealer moest er wat aan de flensen worden aangepast..
Hiwo schreef:ik heb m nu hier liggen, er staat gewoon Mazda Mx3 v6 op.... Wel is hij voor de '94 en ik heb '98 maar die waren hetzelfde toch ? Volgens de dealer moest er wat aan de flensen worden aangepast..
volgens mij zijn die flensen anders van '94 & '98 maar weet het niet 100 % zeker
Hiwo schreef:ik heb m nu hier liggen, er staat gewoon Mazda Mx3 v6 op.... Wel is hij voor de '94 en ik heb '98 maar die waren hetzelfde toch ? Volgens de dealer moest er wat aan de flensen worden aangepast..
volgens mij zijn die flensen anders van '94 & '98 maar weet het niet 100 % zeker
dan is dat mischien het probleem... dan hebben ze gewoon de verkeerde demper besteld
Er zit wel degelijk verschil in de diameter van de flenzen bij de mx-3
Weet niet waar de grens ligt, maar heb al verschillende diameters gezien, zelf ook een remus uitlaat die van een mx-3 kwam moeten aanpassen omdat de flens te klein was, de orginele uitlaat had een grotere dan de remus.
Terwijl de remus van een andere mx-3 kwam.