geachte clubleden,
vanmorgen bij QSP racing products geweest (The Autosport Company) welke bij mij vlakbij zitten.
Deze ontwikkelen en produceren siliconen slangen voor koelsystemen, intercoolers, etc.
De vraag nu is dus of er intresse zou zijn in deze producten als we deze zouden gaan ontwikkelen voor de MX-3 1.8i v6 (als die van de KL-motoren hetzelfde zijn, deze uiteraard ook).
Over de prijs kan nu nog niets worden gezegd, dat is afhankelijk van het aantal slangen, en welke slangen er dus vervangen zouden worden van de standaard zwart naar de upgrade slangen van QSP in het blauw (of mogelijk anders, naar overleg).
Voorbeeldje (dit zijn meerdere kits in 1 afbeelding, het gaat natuurlijk om 1 setje):

Over levertijden, prijzen etc kan ik dus nu nog niets zeggen, aangezien dit voorlopig eerst een intresse peiling is!!!
Enige randvoorwaarde eraan, en dan bedoel ik met name de tuners onder ons, is dat er meegedacht wordt aan eventuele verbeteringen tav origineel. Slangen bv een iets andere hoek/bocht, dikte, lengte, diameter.
Dus graag ook jullie voorstel met welke slangen!
Ik zit er ook aan te denken om bv een mooie inlaat kit te laten maken, maar gezien de diversiteit aan motortypes, filters, etc weet ik niet of dit nuttig is.
Ps. Ik wil geen enkele tuner hier in zijn vaarwater zitten, maar misschien is een kant en klaar kit wel handig