Fast & Furious de film
Moderator: Moderators
Het was kei gezellig! Wij hebben erg genoten!
btw was het nou een mx3 bij de begrafenis scene die als 2e stond in de rij?
Heeft iemand hier nog op gelet?
btw was het nou een mx3 bij de begrafenis scene die als 2e stond in de rij?
Heeft iemand hier nog op gelet?
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
bedoel jij die paarse ?
Heb ff gezocht maar dit is het enige wat ik kon vinden.
In de verte lijkt het wel zo, totdat ie voorbij rijd.
http://fast-and-furious-4-trailer.blogs ... ideos.html
Heb ff gezocht maar dit is het enige wat ik kon vinden.
In de verte lijkt het wel zo, totdat ie voorbij rijd.
http://fast-and-furious-4-trailer.blogs ... ideos.html
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
MissLeo schreef:Klinkt veelbelovend! Ik zal em binnenkort ook maar eens bekijken (ik hoop niet dat ik er weer de tuningskriebels van krijg)
die ga je wel krijgen leonie ! zeker als je al die heerlijke geluiden van de auto's hoort

Even offtopic maar waarom doe je in hemelsnaam je mx weg ?
Je had er nog zoveel mee voor vorig jaar.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- MissLeo
- Co-Pilot
- Contacteer:
RichMX-3 schreef:MissLeo schreef:Klinkt veelbelovend! Ik zal em binnenkort ook maar eens bekijken (ik hoop niet dat ik er weer de tuningskriebels van krijg)
die ga je wel krijgen leonie ! zeker als je al die heerlijke geluiden van de auto's hoort
tja, m'n volgende auto zal ook klinken als: Ptssssshhh ! En tja, dan ben je verkocht toch?!
MissLeo schreef:RichMX-3 schreef:MissLeo schreef:Klinkt veelbelovend! Ik zal em binnenkort ook maar eens bekijken (ik hoop niet dat ik er weer de tuningskriebels van krijg)
tja, m'n volgende auto zal ook klinken als: Ptssssshhh ! En tja, dan ben je verkocht toch?!
hahaha waarom had ik al zo'n idee......... ik dacht het echt al

waar ga je voor ? of is dat nog geheim (stuur anders maar pb :p)