mijn volgende auto
Moderator: Moderators
mijn volgende auto
http://groups.msn.com/_Secure/0QQBoHhcT ... 8668955965
mijn volgende auto
hij is al helemaal getunet
kan ik mij nog inschrijven voor auto maxx
mijn volgende auto
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Re: mijn volgende auto
otto schreef:http://groups.msn.com/_Secure/0QQBoHhcTfG527y7IzvIzZ!CQh8aNG*c3VueeIR7oS*!nuqMpHx8SdFD!MR464FCSmpacyl91JHv5I6N01D2XlyVjRrj4Z9bj2EWQJq04tSo/Hidde.jpg?dc=4675523398668955965
mijn volgende auto
HE! ik wou hem hebben!
Tenminste zodra je er weer normaal mee kan rijden... Tot die tijd mag je hem wel hebben hoor!
Hoewel de TROTSE eigenaar hem niet kwijt wil
- NightQrawler
- Pilot
MX-john schreef:Ben je serieus????![]()
![]()
is het een Fiat of een Seat?
je kunt vast wel met een Fiat-club of italiaanse auto-club op automaxx staan.
mocht je niks weten, weet ik er wel 1 voor je.
bedankt voor de moeite

- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
wrede bak..
die achterspoiler zorgt voor voldoende downforce, die je zeker nodig hebt als je harder als 100 gaat met dit autootje..
de luchthapper op de motorkap is zeker cruciaal, een cold air intake is belangrijk als je gaat gassen met dit motorisch tot het einde getunede 1.1i motorblok..
voor de rest staan de booskijkers hem zeer goed, een V6 of Vtec wordt nu helemaal benauwd als jij achter hem staat gas te geven voor het stoplicht..
en heb ik het al gehad over het freeflow halfords uitlaatopzetstuk... damn, nu draai ik te ver door..
:bounce1: :bounce1:
die achterspoiler zorgt voor voldoende downforce, die je zeker nodig hebt als je harder als 100 gaat met dit autootje..
de luchthapper op de motorkap is zeker cruciaal, een cold air intake is belangrijk als je gaat gassen met dit motorisch tot het einde getunede 1.1i motorblok..
voor de rest staan de booskijkers hem zeer goed, een V6 of Vtec wordt nu helemaal benauwd als jij achter hem staat gas te geven voor het stoplicht..
en heb ik het al gehad over het freeflow halfords uitlaatopzetstuk... damn, nu draai ik te ver door..
:bounce1: :bounce1:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- martinenijenhuis
- Super-Pilot