vandaag na maanden stil staan eindelijk naar de apk met mijn waggie alles vastgezet en bijgevuld etc.
nu is die niet in de beste staat qua kappen maar hij reed verder prima.
Eenmaal bij de APK stond daar ook nog eens zo'n leuke keurmeester van het RDW die ff lekker ging zeiken over de Projector headlights.
Maargoed op de ledjes (die kunnen worden doorgeknipt) en de witte knipperlichten na leek alles in orde te zijn.
Totdat hij hem bij de brug omhoog deed

Nu blijkt dat het stuk metalen frame achter de vering aan de voorkant helemaal doorgerot is.
Hij prikte er met een schroevendraaier zo doorheen aan beide kanten.
En vanuit de motorkap gezien kan je daar ook zo doorheen kijken.
Met als gevolg dat hij naar de plaatwerker moet en er hele nieuwe stukken in gelast moeten worden.
En die vent nog lopen zeiken dat het mijn eigen schuld is als ik zo'n auto koop en hem dan probeer uit te bouwen dat ik hem eerst na had moeten kijken -.-
Maar hij zal wel gelijk hebben ik had hem ter plaatse ff op de brug moeten zetten bij de vorige eigenaar en er dan op die plek ff een schroevendraaier door moeten jassen om te kijken of die wel goed was.

Maar anyway, ik zal binnekort ff naar een lasser rijden maar eerlijk gezegd vraag ik me af of die auto het dan nog wel waard is om gemaakt te worden.
als ik teveel moet betalen moet die misschien maar naar de sloop.
en mocht ik nou net mijn andere motorkap binnengehad hebben -.-
Zijn er toevallig nog anderen die dit probleem hebben gehad en hem hebben laten maken? hij is uit bouwjaar 1992 overigens.