Gezichten achter de forumnaam
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Dit ben ik, in een melige bui in een Spaanse supermarkt:
Draaien in Area Sixzz, Dordrecht:
Voor meer foto's: http://partyflock.nl/album/233522.html

Draaien in Area Sixzz, Dordrecht:

Voor meer foto's: http://partyflock.nl/album/233522.html
-
- Test-Pilot
en hier ben ik
pas wel op te lang staren brengt nek klachten
niet schrikken nu een close up
en dit is me meissie
ik heb gebrobeert haar over te halen om sexy te kruipen over me mazda dan had ik die foto's erop gezet maar dat wou ze niet
meschien lukt het me ooit nog
en me echte naampje is Jimmy aka BlackDeath aka Rooiedonder
pas wel op te lang staren brengt nek klachten

niet schrikken nu een close up

en dit is me meissie
ik heb gebrobeert haar over te halen om sexy te kruipen over me mazda dan had ik die foto's erop gezet maar dat wou ze niet
meschien lukt het me ooit nog

en me echte naampje is Jimmy aka BlackDeath aka Rooiedonder
- Xtremer
- Co-Pilot
- Type Mazda: Anders
- Contacteer:
Ik Xtremer ga in het echte leven door als Christian en 25 jaar jong, En ik werk bij Joulz, het infra bedrijf van Eneco
en Esther Aka Lunetgirl is 21 en werkt in een Groente en fruit speciaal zaak.
De eerste foto is gemaakt toen we terug kwamen van de Jeroentje barbecue op Zondag 10 juni 2007
En de foto de foto er onder is een foto van ons op de galderse meren op een zomerdag in 2008
en Esther Aka Lunetgirl is 21 en werkt in een Groente en fruit speciaal zaak.
De eerste foto is gemaakt toen we terug kwamen van de Jeroentje barbecue op Zondag 10 juni 2007
En de foto de foto er onder is een foto van ons op de galderse meren op een zomerdag in 2008
- Bijlagen
-
- Wij op de galderse meren
- Wij.jpg (38.11 KiB) 2759 keer bekeken
-
- Op de barbecue van jeroentje
- Ikke.jpg (27.89 KiB) 2762 keer bekeken
Rondzwervende ex-lid, zonder mx3, maar nog wel aanwezig op dit gezellige forum.
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
http://wandia.hyves.nl/album/42687234/camping_2009/ijjQHCNg/fotos/693608553/0/-NXR/
that's me ben nog vrij nieuw hier en zal me meteen effe voorstellen ik ben jeffrey de waart kom uit hoogeveen(ligt in drenthe) en heb een mazda mx3 1.6.16v gehad die heb ik inmiddels verkocht en nu heb ik een mazda mx3 1.8 24v v6 gekocht en het rijd heerlijk en ik hoop veel dingen te leren van de mazda mx3 en dat gaat geloof ik wel lukken op deze site haha ik snap niet hoe je een afbeelding in je post kan doen heb al gekeken bij faq maar snap het nu nog niet ben niet zo slim qwa computers di1ngen:P
mvg
jeffrey
that's me ben nog vrij nieuw hier en zal me meteen effe voorstellen ik ben jeffrey de waart kom uit hoogeveen(ligt in drenthe) en heb een mazda mx3 1.6.16v gehad die heb ik inmiddels verkocht en nu heb ik een mazda mx3 1.8 24v v6 gekocht en het rijd heerlijk en ik hoop veel dingen te leren van de mazda mx3 en dat gaat geloof ik wel lukken op deze site haha ik snap niet hoe je een afbeelding in je post kan doen heb al gekeken bij faq maar snap het nu nog niet ben niet zo slim qwa computers di1ngen:P
mvg
jeffrey
- Mx3 maniac
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1995
- Contacteer:
mvg
jeffrey
zo dus

Mazda Mx3 klZE 2.5 V6 24V 95 white/black kameleon flaked

- mx3hoogeveen
- Co-Pilot