me audio projectje
Moderator: Moderators
Oke, dus ook geen adapter. Dan weet ik het ff niet meer
Je amps hebben chin ingang en van de HU heb je 2 mogelijkheden. En een processor tussen bijde kan ik me nog indenken, maar dan houd het op bij mij.
Maar ik verneem het wel weer. Je weet waar je mee bezig bent, dat zit prima. Ik ga dit topic zeker volgen. Ben erg benieuwd waar dit tot gaat leiden.
Succes!!

Maar ik verneem het wel weer. Je weet waar je mee bezig bent, dat zit prima. Ik ga dit topic zeker volgen. Ben erg benieuwd waar dit tot gaat leiden.
Succes!!
- The-Xtreme_Mazda
- Co-Pilot
- Berichten: 301
- Lid geworden op: 04 apr 2009, 14:30
- Locatie: Delft
- DJ_MIKE
- Site Admin
- Berichten: 1852
- Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: amersfoort
zo en nu ben ik klaar met dempen in de koferbak.
vandeweek nog even wat kabels trekken en me sub kist schuuren en plamuren.
en dan op de goed manier in de auto vast zetten en beginnen met me kist voor me versterkers te maken
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Netjes
Kan je, als alles klaar is, nog wel bij de brandstofpomp komen? Ik zit met hetzelfde probleem, maar ik maak het zo, dat ik er nog bij kan komen, door het verwijderen van de subversterker.
M'n subkist komt tussen de 'veren', waarbij ik aan beide zijden 1 a 2 cm speling heb. Daartussen komt rubber. Aan de zijkanten van de kist komen stalen L-profielen. Dan ga ik met metalen armen vanuit de bevestigingspunten van de veerschotels, naar de L-profielen. Uiteraad worden de verbindingen, bout > ring > rubberring > rubberring > ring > moer.
Al met al, zorgt dit ook weer voor meer stijfheid van het carrosserie.
Misschien een idee voor jou, om vanuit de 4 "bouten" van veerschotels te gaan werken, icm rubber tussen kist en carrosserie voor extra stijfheid. Maar ff wat lassen kan natuurlijk ook.

M'n subkist komt tussen de 'veren', waarbij ik aan beide zijden 1 a 2 cm speling heb. Daartussen komt rubber. Aan de zijkanten van de kist komen stalen L-profielen. Dan ga ik met metalen armen vanuit de bevestigingspunten van de veerschotels, naar de L-profielen. Uiteraad worden de verbindingen, bout > ring > rubberring > rubberring > ring > moer.
Al met al, zorgt dit ook weer voor meer stijfheid van het carrosserie.
Misschien een idee voor jou, om vanuit de 4 "bouten" van veerschotels te gaan werken, icm rubber tussen kist en carrosserie voor extra stijfheid. Maar ff wat lassen kan natuurlijk ook.