me audio projectje
Moderator: Moderators
oke, skaileer is nog wel te doen. Met een fohn/verfbrander kun je makkelijk de ronding strak maken.
Ik heb de a-stylen, b-stylen en hemeltje ook bekleed met skaileer. Ik wordt er altijd heel vrolijk van, na het plakken met bison tix
Achterin de auto na de poly bewerking, ga ik 2 vrij grote oppervlakten bekleden met skai. Ik leef er nu al na toe, om weer te werken met bison tix
Ik heb de a-stylen, b-stylen en hemeltje ook bekleed met skaileer. Ik wordt er altijd heel vrolijk van, na het plakken met bison tix
Achterin de auto na de poly bewerking, ga ik 2 vrij grote oppervlakten bekleden met skai. Ik leef er nu al na toe, om weer te werken met bison tix
Bruut! Zie er goed uit Mike! Leuk detail trouwens, JBL op die afdekplaat.
Maaruh stroom te kort? Je hebt 2 accu's....
Wat voor kabels heb jij getrokken vanaf de eerste accu? Heb je de massa ook direct meegenomen? Of zit je met de achterste op de chassis?
Chassis fungeert maar tot 35mm2, daarom heb ik direct 2 x 50mm2 naar achteren getrokken, en ik moet zeggen, dat werkt perfect.
Wat bedoel je eigenlijks met sureering?
Maaruh stroom te kort? Je hebt 2 accu's....
Wat voor kabels heb jij getrokken vanaf de eerste accu? Heb je de massa ook direct meegenomen? Of zit je met de achterste op de chassis?
Chassis fungeert maar tot 35mm2, daarom heb ik direct 2 x 50mm2 naar achteren getrokken, en ik moet zeggen, dat werkt perfect.
Wat bedoel je eigenlijks met sureering?
- DJ_MIKE
- Site Admin
- Berichten: 1852
- Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: amersfoort
ik bedoelde inderdaad jury.
ik heb en 2de accu achterin staan.
deze zit met 50mm2 aan de voorste gekoppeld maar moed daar uiteindelijk
los van draaien.
de massa van de 2de accu zit achter op het ijzer.
met 1x 60mm2.
ben wezen meten en kom nu tot 1456watt.
en dan begint de versterker te klippen.
dus moed er maar nog en accu bij.
ik heb en 2de accu achterin staan.
deze zit met 50mm2 aan de voorste gekoppeld maar moed daar uiteindelijk
los van draaien.
de massa van de 2de accu zit achter op het ijzer.
met 1x 60mm2.
ben wezen meten en kom nu tot 1456watt.
en dan begint de versterker te klippen.
dus moed er maar nog en accu bij.
- MX-3 Fusion
- Test-Pilot
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 15 aug 2008, 19:13
DJ_MIKE schreef:ik bedoelde inderdaad jury.
ik heb en 2de accu achterin staan.
deze zit met 50mm2 aan de voorste gekoppeld maar moed daar uiteindelijk
los van draaien.
de massa van de 2de accu zit achter op het ijzer.
met 1x 60mm2.
ben wezen meten en kom nu tot 1456watt.
en dan begint de versterker te klippen.
dus moed er maar nog en accu bij.
Aha, je wilt dus helemaal los van de dynamo en voorste accu spelen. Dan speelt de bekabeling van voor naar achter een minder belangrijkere rol. Nadeel wel is dat je zonder draaiende motor, een lagere voltage hebt, en dat is in nadeel voor je uiteindelijke wattage(p= u x i)
Ik heb een goede accu, en goede bekabeling, dus die struikeldraad is er niet. Als ik bv m'n radio met alleen de deurluidsprekers actief aan doe zonder draaiende motor en zet h'm op stand 56, dan is dat de max wat nog lekker klinkt. Met draaiende motor kan ik zelf boven stand 60 spelen, en blijft het zuiver(binnenspiegel danst dan mee op de kickbassen, met alleen de deurluidsprekers aan) Wat dus zegt, dat de voltage het h'm doet.
Maarja, staan op een show met draaiende motor is natuurlijk ook niks. Maar om ff kort wat vette db's eruit te halen wel beter.
Ach, de basis heb je, die ziet er perfect uit. Jury ook nog tevreden, nu nog ff fijntunen
- DJ_MIKE
- Site Admin
- Berichten: 1852
- Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: amersfoort
waar ik dus heen wil is dat me volt niet in elkaar zakt zonder me dynamo.
het voor deel om niet aan je voorste accu en dus ook je dynamo vast te zitten.
is dat je al je aard lussen voor in je auto uit sluit .
dus je kwalitijd met stappen voor uit gaat.
uit eindelijk kan ik zelf schakelen of me verbinding naar voren er wel of niet is.
dus als ik me auto weg zet de kopeling weg is en bij en wedstrijd ook weg is en als ik gewoon rij dat de dynamo wel en beetje laad.
het voor deel om niet aan je voorste accu en dus ook je dynamo vast te zitten.
is dat je al je aard lussen voor in je auto uit sluit .
dus je kwalitijd met stappen voor uit gaat.
uit eindelijk kan ik zelf schakelen of me verbinding naar voren er wel of niet is.
dus als ik me auto weg zet de kopeling weg is en bij en wedstrijd ook weg is en als ik gewoon rij dat de dynamo wel en beetje laad.