SstennizZ goes KLZE
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Na Zandvoort vandaag ben ik tot de conclusie gekomen dat dit hem blijft.. :P
Zo ver mogelijk Track Car!
Buiten dat mijn ideale lijn vandaag ver te zoeken was, ergerde ik me ook aan wat andere zaken in de auto.
Kortom, alle audio gaat er uit. (Mocht er nog iemand interesse hebben...
)
De kist was er vandaag uit, maar dan nog is de hele auto een wirwar van RCA kabels, die her en der liggen te zingen, en een flink gewicht aan versterkers achterin.
Zeker aangezien ik hem toch wel goed wil gaan bracen, moet gewoon alles er uit.
Ook heb ik een plan met mijn dashboard. Nu zit de 1din radio er in (die gaat mooi naar de polo) en een klepje met de twee olie meters er in. Ik wil hier 1 front van maken met waarschijnlijk 5 meters om alles goed in de gaten te kunnen houden op het circuit.
Ook gaan de 17 inchers er uit en komen er 16 inchers voor terug met semi's er op.
Dusseh het lijstje is weer wat groter..
To do:
- Luchtfilter (zit er "pas" 4 jaar op en wil een slag groter)
- Heatwrappen (uitlaatspruitstuk)
- Massaschakelaar voor motorblok (Jeroentje.nl)
- Roostertjes in de voorbumper
- Bodem Tectyleren
- Alle slangen vervangen in het motorruim
- Chassis stijver maken. (Kooi alleen verplicht in pro klasse) Oa Whiteline Firm Swaybar (Jeroentje.nl)
- Gegroefde brembo remschijven rondom met green- of yellowstuff blokken
- Remleidingen allemaal RVS gevlochten (HEL)
- Custom RVS middenpijp icm mijn huidige Remus (stil en toch 3")
- Betere stoelen
- Branblusser monteren.
- Goede circuit helm aanschaffen.
- Audio er uit
- Meterpaneel maken
- Water temp meter
- Benzinedruk meter
- Voltmeter
- Stoelrailsen lassen
- 16" velgen met semi's
En dan niet zo zeer voor het time attack, maar toch:
- nóg meer stickers!
- Spatschermen maken in het motorruim (ivm die happer in de kap)
- Benzineslangen vervangen voor gevlochten
Zo ver mogelijk Track Car!
Buiten dat mijn ideale lijn vandaag ver te zoeken was, ergerde ik me ook aan wat andere zaken in de auto.
Kortom, alle audio gaat er uit. (Mocht er nog iemand interesse hebben...

De kist was er vandaag uit, maar dan nog is de hele auto een wirwar van RCA kabels, die her en der liggen te zingen, en een flink gewicht aan versterkers achterin.
Zeker aangezien ik hem toch wel goed wil gaan bracen, moet gewoon alles er uit.
Ook heb ik een plan met mijn dashboard. Nu zit de 1din radio er in (die gaat mooi naar de polo) en een klepje met de twee olie meters er in. Ik wil hier 1 front van maken met waarschijnlijk 5 meters om alles goed in de gaten te kunnen houden op het circuit.
Ook gaan de 17 inchers er uit en komen er 16 inchers voor terug met semi's er op.
Dusseh het lijstje is weer wat groter..
To do:
- Luchtfilter (zit er "pas" 4 jaar op en wil een slag groter)
- Heatwrappen (uitlaatspruitstuk)
- Massaschakelaar voor motorblok (Jeroentje.nl)
- Roostertjes in de voorbumper
- Bodem Tectyleren
- Alle slangen vervangen in het motorruim
- Chassis stijver maken. (Kooi alleen verplicht in pro klasse) Oa Whiteline Firm Swaybar (Jeroentje.nl)
- Gegroefde brembo remschijven rondom met green- of yellowstuff blokken
- Remleidingen allemaal RVS gevlochten (HEL)
- Custom RVS middenpijp icm mijn huidige Remus (stil en toch 3")
- Betere stoelen
- Branblusser monteren.
- Goede circuit helm aanschaffen.
- Audio er uit
- Meterpaneel maken
- Water temp meter
- Benzinedruk meter
- Voltmeter
- Stoelrailsen lassen
- 16" velgen met semi's
En dan niet zo zeer voor het time attack, maar toch:
- nóg meer stickers!
- Spatschermen maken in het motorruim (ivm die happer in de kap)
- Benzineslangen vervangen voor gevlochten

- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer: