mx-3 is niet meer
Moderator: Moderators
-
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Contacteer:

Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
-
Pijnlijk kerel, ik zag t in de krant staan. ik dacht echt dit meen je niet :O
dat is ook de reden dat ik niet naar nederweert ben gegaan. dacht geen mx-3 ga ik niet,
wel sterkte ermee, trouwens enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren?
dat is ook de reden dat ik niet naar nederweert ben gegaan. dacht geen mx-3 ga ik niet,
wel sterkte ermee, trouwens enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren?
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
hey maat....
dat is verd*mme schrikken.... zonde man, dit was met recht de meest unieke en speciaalste mx3 van Nederland...
gelukkig heb jij het wel er goed vanaf gebracht, muz het gebroken hart want ik weet hoeveel werk je erin hebt zitten....
words can't describe...
dat is verd*mme schrikken.... zonde man, dit was met recht de meest unieke en speciaalste mx3 van Nederland...
gelukkig heb jij het wel er goed vanaf gebracht, muz het gebroken hart want ik weet hoeveel werk je erin hebt zitten....
words can't describe...

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- Brutus
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
He Kerel,
WTF man !! dat was het eerste wat ik dacht na het lezen van je bericht. Wat een verschrikkelijk gezicht die foto waarbij de vlammen uit de auto schieten.
Damm wat heb je geluk gehad dat je de auto zo snel aan de kant kon zetten waardoor je zelf gelukkig niks hebt. Dat is natuurlijk het belangrijkste maar het verlies van je auto is nog erger.
Sterkte ermee.
Heb je al enig zicht naar welke sloop de auto gaat zodat je hem nog kan zien en enige dingen eraf zou kunnen halen zoals je zelf al aangaf?
Greetz Brutus
WTF man !! dat was het eerste wat ik dacht na het lezen van je bericht. Wat een verschrikkelijk gezicht die foto waarbij de vlammen uit de auto schieten.
Damm wat heb je geluk gehad dat je de auto zo snel aan de kant kon zetten waardoor je zelf gelukkig niks hebt. Dat is natuurlijk het belangrijkste maar het verlies van je auto is nog erger.
Sterkte ermee.
Heb je al enig zicht naar welke sloop de auto gaat zodat je hem nog kan zien en enige dingen eraf zou kunnen halen zoals je zelf al aangaf?
Greetz Brutus
- clean mx-3
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
- Contacteer:
Gecondoleerd
Zag dit trieste bericht nu pas.
Hierbij ook mijn medeleven Bram.
Ik hoop voor je dat je hebt uit hebt kunnen vinden hoe de brand ontstaan is? kun je dit wellicht een plek geven en je richten op nieuw project.
http://brandweernederweert.nl/2011/09/1 ... pad-ospel/
GrtZ,
Jeroen
Hierbij ook mijn medeleven Bram.
Ik hoop voor je dat je hebt uit hebt kunnen vinden hoe de brand ontstaan is? kun je dit wellicht een plek geven en je richten op nieuw project.
http://brandweernederweert.nl/2011/09/1 ... pad-ospel/
GrtZ,
Jeroen
Mooi rood is niet lelijk!