De dag begon vandaag al 0:01 uur. De Mx-5 moest nog even gewassen worden en wanneer kan je dat dan beter doen dan wanneer het lekker afgekoeld is. Tja, Mx-3 hoeft nog niet want die staat nog niet in elkaar. Maar dit ter zijde.
Half 12 was ik al aanwezig op het terrein van de Maxis te Muiden. Hier op alle enthousiaste Mazda rijders gewacht. Om kwart over 12 heeft DJ_MIKE nog een woordje gedaan en iedereen is opweg gegaan.
Ik uiterraad niet want er moesten nog wat kleine dingen op de eind locatie gedaan worden.
Mijn dag was in plaats van lekker rijden en terrasje pakken. Biertap aansluiten, Partytent buiten zetten en de laatste boodschappen doen. (Met dank van Joowtje, Claudia, Selina en Be_easy + slimme vriend XD)
Ow, ik had tussendoor ook het genoegen om met de drie dames naar de Bazaar te gaan.
Kwart over 5 waren alle auto's binnen. Iedereen was best te spreken over de tour. BBQ stond inmiddels al aan en er kon gesmikkeld worden.
Het zal vandaag aan het weer gelegen hebben dat iedereen niet echt honger had want er is behoorlijk wat over

Uiteraard veel gesproken met iedereen, wederom nieuwe ideeén opgedaan en gelijk al zin in Mazda Meet Edition 3

Heb dan niet echt mee gedaan vandaag, maar met de voldoening bij de andere vond ik het wel erg geslaagd.
De foto's die ik gemaakt heb zijn met de camera van Remco (rhooft) gemaakt dus het wachten is op hem

Nogmaals bedank iedereen die aanwezig was. En ook al was de Big Boss er niet bij ook TSN-Logistiek bedankt voor het vertrouwen in de Mazda Mx-3 Club.
Hopelijk tot Summer Edition en volgend jaar