Die van mij begon al aardig vroeg. Gisteren is de Mx gekeurd en vannacht nog de kat eronder vandaan gehaald, anders schakelt deze bijna niet. Vanmorgen om 6 uur de wekker, want echt tijd om de Mx schoon te maken had ik niet. Dus om half 8 pas bij de plaatselijke autowasbox om even een doekje erover te halen.
Op me dooie gemak naar Hellevoet gereden. Geen stress lekker tourren

Daar aangekomen was het meer en deel al aanwezig. We hebben naar de behendigheid van Bakwagenchaufers, Trekker-Oplegger en bus chaufeurs gekeken. Hier deed D-PAC en MELVIN ook nog aan mee. Rond de middag hebben we onze eigen behendigheids parcours afgelegd. Erg leuk opgezet en de strijdlustigheid was er gelijk vanaf het begin alweer aanwezig

Onze toekomstig lid JORDY heeft vandaag gewonnen en is een mooie beker rijker. Overigens is het wel leuk te vermelden dat deze jongen de jongste is van de groep en nog maar een paar maanden in het bezit is van een rijbewijs

Na afloop nog een patatje gegeten en zijn we met de rest wat over bleef nog naar het graf van onze goeie vriend YELLOW geweest. Het was mooi om daar weer even te zijn met de club. En weer het besef te hebben hoe vreselijk wij die jongen missen op dit soort dagen en privé.
Ik wil iedereen bedanken voor deze mooie dag en hopelijk volgend weer