Mensen, wat een geweldig weekend was dit zeg. Ik heb me om zommige dingen onwijs druk zitten maken maar uiteindelijk is alles goed gelopen.
Helaas voor Skippy zijn versnellingsbak al stuk bij vezamelplaats de Lucht. Er voor gekozen om bij Sjaak in te stappen en toch mee te gaan naar de Ardennen. Sjaak die op dag 2 zijn homokineten kapot draaide tijdens het gummen, maar door de service van Whitefinish kon het diezelfde dag nog gemaakt worden. Conclussie; voor Skippy misschien iets minder maar voor de rest erg geslaagd

Tja wat zou ik nog kunnen vertellen. De foto's en verhalen zullen het voor diegene die er niet bij waren moeten vertellen.
Vrijdag; Aankomst in Coo. Er zijn wat mensen geweest die later moesten komen i.v.m. werk en kinders. Alle spullen uit de auto's gehaald en de kamers ingedeeld. Boodschappen gedaan en genoten van het Pizza avond maal

Zaterdag: Om half 8 op. Tja, moet je maar niet tegen de kleine Serena zeggen dat ze je wakker mag maken

Na de BBQ ook even bij de Watervallen van Coo gekeken. Het rustige water wat 20 meter naar beneden stort is toch best indrukwekkend. s'Avonds was het tijd voor ontspanning en een tournooitje tafelvoetbal. Ook hier een Wesley Snijder op ware grote

Zondag: Een druk ingeplande laatste dag. Douche, ontbijt, opruimen, fotoshoot en de activiteit. voor de eene helft een Hirobe parcour en de andere gingen in de bergen paardrijden. Veel gelachen om de rare stunds en kapriolen die we allemaal uithaalde. Eenmaal terug al het overige drinken/ eten verdeeld en afscheid van elkaar genomen.
Ik vond het een erg leuk en gezellig evenement en als je het mij vraagt zeker voor herhaling vatbaar.
Specificaties:
- Petit coo, Coo, Luik, België
- Ardennen
- Heenreis 294 Km
- Totaal 728 KM
- 2x getankt
- €142,- brandstof
- Gezellig
- Informatief
- Groepsgevoel
- Ervaringen
Iedereen ontzettend bedankt