Verstevigings balk?
Moderator: Moderators
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- speedstar
- Test-Pilot
- Contacteer:
Ik heb veel met metaal gewerkt en ik denk niet dat een simpele metalen balkt het zelfde efect heeft, Zoals je ziet heeft de balf een rare vorme dit is voor extra stevigheid en waarschijnlijk heeft het ook van binnen een structuur die de klap door geeft naar de goede kant
een zelfgemaakte balk zal wel iets helpen maar kan zeker niet tippen aan de orginele en als je hem te stevig maakt dan heb je kans dat de schade alleen groter word het moet teslotte wel kunnen kreukelen
het is ook niet voor niks dat ze eerst 100 auto's tegen aan muur aan rijden voor dat hij de weg op mag
dus pas op een maak de goede keus liever iets minder sterk dan te sterk dan kun je je auto nog wel eens heel lelijk in elkaar rijden

een zelfgemaakte balk zal wel iets helpen maar kan zeker niet tippen aan de orginele en als je hem te stevig maakt dan heb je kans dat de schade alleen groter word het moet teslotte wel kunnen kreukelen

het is ook niet voor niks dat ze eerst 100 auto's tegen aan muur aan rijden voor dat hij de weg op mag

dus pas op een maak de goede keus liever iets minder sterk dan te sterk dan kun je je auto nog wel eens heel lelijk in elkaar rijden

White Noise Project
Rockford fostgate
Rockford fostgate
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
-
- Co-Pilot
- Contacteer:
Marcel_mx3 schreef:volgens mij past dat toch niet? vaaag weet je echt zeker dat die zwarte plastic balk er nog zit?
Hmm... das toch vreemd