@Tiga
Moderator: Moderators
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Moet ook eerlijk bekennen dat het niet pzies zo is geworden als ik in me hoofd had zitten. Had als inspiratie de aston Martin DB9 genomen. Maar als je ermee bezig gaat blijkt dat de mx-3 toch een heeeeele ronde neus heeft. De eerste versie was ik dan ook geheel niet tevereden over. Van de zijkant was het net alsof ik tegen een paal aan had gezeten. De vorm van de grill was toen wel meer Aston-style. Heb nu dus een compromis moeten sluiten. Als ik het weer zou doen, dan zou ik het ook anders gaan aanpakken. Maar al met al ben ik nu wel tevreden met het resultaat.
Het ging mij met name om de uniekheid...iets fabriceren wat nog nooit gedaan is op een mx....en dat is me wel redelijk gelukt denk ik.
Nu moet ik zeggen dat ie er in het echt beter uitziet als op de foto's
Het ging mij met name om de uniekheid...iets fabriceren wat nog nooit gedaan is op een mx....en dat is me wel redelijk gelukt denk ik.
Nu moet ik zeggen dat ie er in het echt beter uitziet als op de foto's
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
damn man, ziet er echt wel goed uit..
zag gister alleen de pic in je profiel, en moest er erg aan wennen, net even de action pics op je site gezien, en als je hem vanuit wat meerdere hoeken bekijkt is het echt wel super gelukt....
hele gedurfde actie, respect voor het uiteindelijke resultaat kerel
zag gister alleen de pic in je profiel, en moest er erg aan wennen, net even de action pics op je site gezien, en als je hem vanuit wat meerdere hoeken bekijkt is het echt wel super gelukt....
hele gedurfde actie, respect voor het uiteindelijke resultaat kerel

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- Co-Pilot