turbulence schreef:wat krijg je nu niet vast dan? de knop zelf?
vaak is dit met OF schroefdraad OF met een inbusboutje die je indraaid waardoor ie vastkomt te zitten aan de pook...
Ik krijg dat leer nie vast aan de knop zalk zeggen, hij zakt telkens af, ik kan nog een stukje bij afzagen ma denk nie da da nodig is, langs onder moet ik een klein stukje omhoog vastdraaien aan de kop, had gedacht da ik da leer dan daartussen kon vastdraaien, niet dus.
ma kzal wa meer prullen
dat is de mazdaspeed auto als ik me niet vergis... er zijn veel meer kits wel te krijgen voor de mx-3, kijk eens op
www.jeroentje.nl
ja idd, heb ik al es op gekeken, nie direct mijn echte smaak gevonden
als je kleine balkjes gebruikt kun je die echt wel goed verstoppen, neem er rustig de tijd voor, en bekijk het eerst een paar keer goed, plaats ze dan met ducktape oid, kijk of ze uit het zicht zijn, anders nog een keer verplaatsen. zitten ze dan niet meer in het zicht, dan kun je ze definitief monteren...
waar nog meer?? onder de auto, onder je stoelen, achter je grill you name it....
wat bedoelt ge met kleine balkjes? kleine lichtjes? ik dacht ze vast te maken met schroefjes, wat ik ook gedaan heb, ma ze zijn zichtbaar wak beetje spijtig vind
en waar wil ik nog neon, awel in de auto, want onder de auto is geweldig chique

ma verboden dus neem ik het toch nie, dus liever ergens in de auto dacht vanachter aan de koffer ewa enzo
andere mogelijkheden??? kijk eens naar de ride van marcel bijv... die heeft stap voor stap allerlei mogelijkheden uitgediept...
ja kweet het, ma ik vind die topic nie meer, hulp?
en sneller maken? als je het echt goed wil doen, een turboblokje op de kop tikken, en die er insteken... wordt veelal gedaan voor 4cilinder rijders. vaak past dit zeer goed, en hoeft er niet extreem veel voor aangepast worden...
sorry dak nie zo'n auto expert ben ma bedoelt ge een hele motorblok?
en ja kelk heeft beetje pk meer dacht ik, idd ook wa meer geluid
en ja chips kosten toch een pak geld dacht ik? ik ben nie van plan er nog duizenden euro's in te steken, want na 2 jaar gak mss mercedes cabrio kopen, mss hou ik dan mijne mx3 voor plezier
en merci voor de info turbulence
andere mss nog meer info?
Bijna nog iets vergeten, ik zou ook een andere achterbank willen, lieft met rood en zwart, waar kan ik dit vinden?