lightspeed schreef:Bedankt voor de info!!
Nou bij mij komen er grote pluimen rook uit de uitlaat, en het is vooral als hij koud is, en de rook is vrij vettige, dus dat moeten de rubbers wel zijn of een scheur of kras in de cylinderwand. Ik kan voor 700 euro de 2.0 liter blok kopen, de blok zit nog in de schade auto, dus alles zit er nog op en aan, dan kan ik gelukkig de kabelboom en ecu direct bij meenemen.
Bij een KL-ZE moet er toch veel meer gebeuren?? Ik ben niet zo op de hoogte van de prijzen, maar wat is een redelijke prijs voor een KL-ZE, en hoe is de verbruik ervan, want ik heb geen zin om elke keer na 300km te tanken

maarja, het is wel lekker snel zo'n KL-ZE, maar ik zal ook best tevreden zijn met een 2.0l.
Mvg,
Pascal
tsja, klze is wel iets duurder..
blok is iets van 1100 euro. zal iig een zwaardere koppeling opmoeten ( plm 300/400 euro)
andere ECU ( 200 euro)
dus alleen voor de kale ombouw zit je hier al op..
dan zit je nog met vervangen van dingen als; distributieriem, nieuwe ringen, olie etc...
dus reken wel met een KLZE op minimaal 2000 euro denk ik...
als je voor 700 euro die 2l kan krijgen inclusief kabelboom en ecu dan is dat misschien een beter alternatief..
tsja KLZE is 200pk, en die 2l wat is die nou? 140pk, of net als de KFZE 170 pk???
want de kfze is toch volgens mij de 2l v6 motor als ik het goed heb, maar als ik de specs opzoek van de 323f BA v6 dan kom ik op 147pk uit ofzow...