Mijn verwarming :@

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
MX3Powerr
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 205
Lid geworden op: 18 aug 2005, 14:50

Mijn verwarming :@

Bericht door MX3Powerr »

yo jongens ik heb een beetje bij de zoekfunctie gekeken voor verwarming maar zag nie echt wat staan wat me zou helpen

mijn verwarming is hardstikke lauw kan hem helemaal hoog zetten echt warme lucht komt er niet uit

mijn temperatuur is gewoon normaal wat boven het midden
kvs is genoeg

zou het echt nie weten wat er dan kan zijn
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Check allereerst het niveau van je koelvloeistof. Als die te laag staat, dan is dat het probleem. Zit daar wel voldoende in, dan kan het zijn dat je thermostaat niet fris meer is.
Gebruikersavatar
crazyarjan
Pilot
Pilot
Berichten: 591
Lid geworden op: 05 jun 2004, 23:59
Locatie: leerdam

Bericht door crazyarjan »

Tiga schreef:Check allereerst het niveau van je koelvloeistof. Als die te laag staat, dan is dat het probleem. Zit daar wel voldoende in, dan kan het zijn dat je thermostaat niet fris meer is.


Hij staat net te verkondigen dat de motor temperatuur normaal is en dat de kvs neem aan koelvloeistof ook genoeg is.

Uhm je zou denk ik ff moeten kijken of je kachel radiateur verstopt is
demonteren en door laten spoelen...heb je in het verleden soms een pil gebruikt tegen het lekken van koelvloeistof? er zijn radiateurs die daar niet lekker van worden en vertopt gaan zitten.

Ik weet niet of er toevallig een kachelkraan op zit bij een mx maar volgens mij niet.
To finish first, first you have to finish!
MX3Powerr
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 205
Lid geworden op: 18 aug 2005, 14:50

Bericht door MX3Powerr »

ik heb geen pil gebruikt misschien de vorige eigenaar maar ik zal is ff kijken of die verstopt zit thx voor de reactie
Plaats reactie