fuck fuck fuck, auto stuk :(
Moderator: Moderators
- NightQrawler
- Pilot 
- xedos
- Super-Pilot 
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 2014
Ik heb je tijdens de rit naar duitsland nog gewaarschuwd dennis. je rijd continu met je voet op het kopp. pedaal.   Hiermee wordt het o.a. het  druklager belast en slijt dus enorm snel.ook je koppelingsplaat. Weet natuurlijk nog niet wat er stuk is maar het zou heel goed een oorzaak kunnen zijn. Bij en 1.6 is het wel makkelijk te doen om een koppeling te vervangen. Denk ook eerlijk gezegt niet dat je versn. bak kapot is.
 Hiermee wordt het o.a. het  druklager belast en slijt dus enorm snel.ook je koppelingsplaat. Weet natuurlijk nog niet wat er stuk is maar het zou heel goed een oorzaak kunnen zijn. Bij en 1.6 is het wel makkelijk te doen om een koppeling te vervangen. Denk ook eerlijk gezegt niet dat je versn. bak kapot is.

Hiermee wordt het o.a. het  druklager belast en slijt dus enorm snel.ook je koppelingsplaat. Weet natuurlijk nog niet wat er stuk is maar het zou heel goed een oorzaak kunnen zijn. Bij en 1.6 is het wel makkelijk te doen om een koppeling te vervangen. Denk ook eerlijk gezegt niet dat je versn. bak kapot is.
 Hiermee wordt het o.a. het  druklager belast en slijt dus enorm snel.ook je koppelingsplaat. Weet natuurlijk nog niet wat er stuk is maar het zou heel goed een oorzaak kunnen zijn. Bij en 1.6 is het wel makkelijk te doen om een koppeling te vervangen. Denk ook eerlijk gezegt niet dat je versn. bak kapot is.*Technical service Mazda mx-3.*

- BlackSheep
- Super-Pilot 
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- BlackSheep
- Super-Pilot 
- BlackSheep
- Super-Pilot 
justa schreef:hoezo ....BlackSheep schreef:justa schreef:zo is dat..
Shit happens... maar bij jou wel vaak
Thanx, en dan heb je het alleen nog maar over de auto, de rest is helaas de laatste tijd ook behoorlijk KUT
gaat het niet zo lekker met je huisie ofzo
o.a. helaas blijft het daar niet bij en staat me leven een beetje te tollen tussen redelijk en totaal op ze kop.
Maar morgen ga ik gelukkig samen met me monteur aan de auto sleutelen, denk dat we er morgen wel uitkomen, is tenminste 1 klein puntje weer opgelost.