
benzine drukregelaar
Moderator: Moderators
benzine drukregelaar
helpt een brandstofdruk-regelaar nou dat werkelijk op een atmosferische motor, dat je iets merkt qua prestaties ? 

Ik geloof er niks van iig. Ze kunnen niks méér dan wat de originelen kunnen, behalve de druk is hoger in te stellen.
Op een vrijwel originele motor zal je het niet vernemen.
Ik heb iig nog nooit een bijbehorende dynorun gezien. Die is dan plotseling zoek.
Op een vrijwel originele motor zal je het niet vernemen.
Ik heb iig nog nooit een bijbehorende dynorun gezien. Die is dan plotseling zoek.

WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Ja die teksten heb ik wel eerder gelezen, maar de originele brandstofdrukregelaar doet hetzelfde. Als het vacuum ineens minder wordt doordat je plotseling gas geeft, gaat de originele brandstofdrukregelaar ook verder dicht waardoor de druk in de brandstofrail stijgt.
Ik vind het een goed verkoopverhaal maar ik denk hierbij direct aan de brisk bougies en de cylclone voor in je inlaattraject. En als je net 160 euro hebt uitgegeven aan zo'n ding dan wil je toch wel graag dat het iets uitmaakt......Wishful thinking.
Ik klink vast weer kritisch maar ik ben ook niet zo goedgelovig om te denken dat wanneer Biesheuvel iets verkoopt het automatisch ook goed is.
Ik vind het een goed verkoopverhaal maar ik denk hierbij direct aan de brisk bougies en de cylclone voor in je inlaattraject. En als je net 160 euro hebt uitgegeven aan zo'n ding dan wil je toch wel graag dat het iets uitmaakt......Wishful thinking.
Ik klink vast weer kritisch maar ik ben ook niet zo goedgelovig om te denken dat wanneer Biesheuvel iets verkoopt het automatisch ook goed is.

WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Een permanent hogere brandstofdruk kan je uit de brand helpen als je injectoren te klein worden om voldoende brandstof te leveren.
B.v. na montage van een compressor o.i.d.
Injectoren aanpassen is dan de betere stap.
B.v. na montage van een compressor o.i.d.
Injectoren aanpassen is dan de betere stap.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
scary schreef:je hebt er zeker goed verstand van kerel,,Fullsize schreef:Een permanent hogere brandstofdruk kan je uit de brand helpen als je injectoren te klein worden om voldoende brandstof te leveren.
B.v. na montage van een compressor o.i.d.
Injectoren aanpassen is dan de betere stap.
Hij heeft wel gelijk
