ik heb even tijdje gezocht op de us site voor je.....
daar zijn de gemiddelde bevindingen met de SPEC koppelingen zeer goed, komen telkens in zelfde rijtjes als ACT en Clutchmaster voor, dus qua koop zul je er niet verkeerd aan doen...
owjah, en fidanza maakt wel vliegwielen, koppeling hebben ze niet
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
turbulence schreef:ik heb even tijdje gezocht op de us site voor je.....
daar zijn de gemiddelde bevindingen met de SPEC koppelingen zeer goed, komen telkens in zelfde rijtjes als ACT en Clutchmaster voor, dus qua koop zul je er niet verkeerd aan doen...
owjah, en fidanza maakt wel vliegwielen, koppeling hebben ze niet
Thanx turbulence hier heb ik iets aan. Ok dan weet ik zeker dat ik voor spec ga.
Kijk maar op de fidanza site zelf ze maken zeker koppelingskitjes. Weet je zo ook de bevindingen van het fidanza vliegwiel. Je hebt hier ook twee versies van namelijk de aluminium met staal en de geheel stalen vliegwiel??
Want dacht dat ik namelijk ergens hier bij een topic een tijd terug heb gelezen dat ze op mx-3.com hadden gezegt dat je met het fidanza vliegwiel de voordelen van een lichtervlieg wiel hebt en tevens de voordelen van je orginele vliegwiel. Weet jij trouwens hoe dit zit.
voordeel van lichter vliegwiel is dat er minder massa is die omgedraaid moet worden..
voordeel is dat je sneller in de toeren door kan trekken ( qua pk of koppel win je er 0,0 mee)
ik vind het voordeel van een ander vliegwiel niet interessant, zeker gezien de kosten hiervan... k8 vliegwiel is zowieso al lichter als die van de 2.5L, dus die zou ik er zowieso opzetten...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Je kan het beste je k8 vliegwiel gebruiken.. Het Fidanza vliegwiel kost min 400 euro om het in nederland te krijgen.
Lijkt me niet helemaal de moeite waard, met een 2,5 ben je zo ie zo al snel
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
WhiteFinish schreef:Ik ben het met Turbulence eens.
Je kan het beste je k8 vliegwiel gebruiken.. Het Fidanza vliegwiel kost min 400 euro om het in nederland te krijgen. Lijkt me niet helemaal de moeite waard, met een 2,5 ben je zo ie zo al snel
Ja wat turbulence zei over de voordelen van het vliegwiel die weet ik, dan zet ik denk ik gewoon het k8 vliegwiel over en dit gaat zo zonder enige problemen of moet ik hierbij nog meer overzetten??
bramx3 schreef:nee , je kan t K8 vliegwiel zo over zetten zonder aanpassingen en je kan er gewoon een Kl koppeling op bouwen , en dan weer in een K8 bak mooi he
Dat hebben ze inderdaad mooi bedacht bij mazda. bedankt voor de info dan weet ik genoeg.