Pagina 2 van 2
					
				
				Geplaatst: 06 okt 2010, 18:55
				door kiyamizio
				miss ander lmm en injectoren
			 
			
					
				
				Geplaatst: 06 okt 2010, 19:16
				door MentaleJelleMx-3
				martinenijenhuis schreef::)  de eerste versie had 136 pk en de 2e versie 132 pk, dit is ivm de milieu eisen van toen  
 En idd nos is een optie, ben je in 1 keer klaar.
Groetjes M&M
 
sorry Martine, maar moet mx3silver toch wel gelijk geven 
je hebt 4 uitvoeringen
Mazda Mx-3 1.8 V6 24_V 98KW 133PK  Motorcode K819 01-1992/12-1993
Mazda Mx-3 1.8 V6 24_V 95Kw 129PK  Motorcode K838 01-1994/05-1998
Mazda Mx-3 1.6 16_V 66Kw 90PK Motorcode B69J/B69K 01-1991/12-1993
Mazda Mx-3 1.6 16_V 81Kw 110PK Motorcode D6DK/D6DL 01-1994/03-1998
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 okt 2010, 17:44
				door martinenijenhuis
				Uiteraard mag je mij ongelijk geven...
Dus heb ik het gelijk even nagekeken, en we hebben diverse verschillende folders van de mx-3 (sommige zeldzaam  

 )
En dan kom ik tot de conclusie... dat ik toch gelijk heb!  
 
Je mag ze uiteraard eens komen bekijken  
 
136 pk eerst en later 132 pk voor de v6  
 
Groetjes M&M
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 okt 2010, 19:53
				door Dennis_MX3
				martinenijenhuis schreef:Uiteraard mag je mij ongelijk geven...
Dus heb ik het gelijk even nagekeken, en we hebben diverse verschillende folders van de mx-3 (sommige zeldzaam  

 )
En dan kom ik tot de conclusie... dat ik toch gelijk heb!  
 Je mag ze uiteraard eens komen bekijken  
 136 pk eerst en later 132 pk voor de v6  
 Groetjes M&M
 
+1  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 okt 2010, 11:02
				door MentaleJelleMx-3
				martinenijenhuis schreef:Uiteraard mag je mij ongelijk geven...
Dus heb ik het gelijk even nagekeken, en we hebben diverse verschillende folders van de mx-3 (sommige zeldzaam  

 )
En dan kom ik tot de conclusie... dat ik toch gelijk heb!  
 Je mag ze uiteraard eens komen bekijken  
 136 pk eerst en later 132 pk voor de v6  
 Groetjes M&M
 
Strangée!! haha 
werk bij een automaterialenzaak en ons syteem waarmee we werken word zo ingevoerd dat het klopt, krijgen namelijk direct de gegevens van de fabricanten haha... maar goed maakt niet uit...
nieuwere type zit iig tussen de 129pk en de 132pk :P haha 
wat me toch verbaast is, normaal hebben nieuwere type meer pk dan oudere type.. haha long live the old one's :P :D
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 okt 2010, 10:53
				door xedos
				Had volgens mij te maken met miljeu eisen te maken dat het vermogen zakte. De motor zo aanpassen dat het toch meer pk's kreeg werdt te duur. De eerste type had inderdaad 100kw.  
