Luister zelf het meest naar een lekker (Masters of) Hardcore :twisted: CD'tj in mn MX. Ook luister ik nog wel eens Hardtrance/Hardstyle. Ook voor mijn eigen producties, is de MX ideaal. Goede soundcheck hihi!

Moderator: Moderators
Marcel_mx3 schreef:
Dacht dat jij wel 2 1200sl's had staan in je auto hihi
EricMX schreef: Ook voor mijn eigen producties, is de MX ideaal. Goede soundcheck hihi!
Yence schreef:EricMX schreef: Ook voor mijn eigen producties, is de MX ideaal. Goede soundcheck hihi!
hey, jij produceert ook zelf dan? Moeten we's een keer ff cd-tje uitwisselen :biertje:
Maar luister je echt naar je eigen muziek in de auto? Als ik muziek opzet is altijd de eerste opmerking: "dat is van jezelf zeker?" Maar ik luister alleen naar mezelf in me studiootje, zekerz niet in me autoHet is idd wel een goede soundcheck.
Marcel_mx3 schreef:Heej Eric en Yence zijn die productie's van jullie ook te downloaden om te luisteren of haal ik nou juist weer iets verkeerds aan hihi ??
Hey, ik gebruik ook CubaseSL + hardware synths (en laatste tijd ook wel veel software als aanvulling). Wat heb jij allemaal staan? Mijn setup staat op http://yence.myownmusic.de . Binnenkort ga'k nieuwe pics maken van m'n opnieuw ingerichte studiootje.