@chill

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Chill
New member
New member
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 nov 2007, 12:12
Locatie: Heerle

Bericht door Chill »

ok we zijn weer een tijdje verder en in de tussentijd heb ik ook al wel het een en ander gedaan...

- me hemel opnieuw bekleed
- afdekkapjes van de stijlen bekleed
- een kist gemaakt voor mijn subs en versterker
- panelen bij de achterbank wat voorbereid voor 9x6 speakers

Afbeelding
hier zie je de bekisting.....ben er nog niet helemaal aan uit hoe ik dit het mooiste af ga werken....waarschijnlijk poly en dan bekleden met stof....

Afbeelding
dit is een van de panelen bij de achterbank....hier ga ik ook aan de slag met poly en stof waarschijnlijk....

en dan de foto's van de hemel en dakstijlen....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de eerste resultaten zijn er dus, maar er is nog heel veel meer te doen....vooral het polyen zal veel tijd in beslag gaan nemen....zodra ik weer wat verder ben zal ik wat foto's posten....
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

dat ziet er verdomde strak uit kerel ;) ben benieuwd hoe alles eruit ziet als het straks af is.
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Je pakt het gelijk groot aan zie ik, super! :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Die zwart beklede stijlen en hemel zien er erg goed uit! Ben benieuwd naar het resultaat als straks alles af is.
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

ben ook zeer benieuwd
ziet er al strak uit
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Chill
New member
New member
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 nov 2007, 12:12
Locatie: Heerle

Bericht door Chill »

zit op het moment wel aardig te kloten, aangezien ik alle niet orginele kabels eruit wil halen, voor ik er zelf weer nieuwe in ga leggen....maar moet zeggen dat dit aardig tegen valt, want er heeft iemand echt goed zitten prutsen aan die auto......misschien dat iemand hier een schema heeft van de kabelbomen?

achja, zijn in de tussentijd nog genoeg dingen te doen....ik hou julie op de hoogte....
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Het ziet er al mooi uit, hou ons op de hoogte met foto's.. :)

over die kabelboom
Zoek even op het forum naar het werkplaatshandboek, hierin staat een volledig electrisch schema van de mx3
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Chill
New member
New member
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 nov 2007, 12:12
Locatie: Heerle

Bericht door Chill »

had het gevonden op mx-3.com....maar helaas heb ik er niks meer aan....heb namelijk maandag avond een ongeluk gehad en ben nu weer uit het ziekenhuis....voor de foto's klik op de link http://www.brandweerroosendaal.nl/archief/2008/januari/28-01-08ongevalwouwbaan.htm
Gebruikersavatar
Carthago
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 166
Lid geworden op: 24 jun 2007, 23:56
Locatie: Deventer

Bericht door Carthago »

Chill schreef:had het gevonden op mx-3.com....maar helaas heb ik er niks meer aan....heb namelijk maandag avond een ongeluk gehad en ben nu weer uit het ziekenhuis....voor de foto's klik op de link http://www.brandweerroosendaal.nl/archief/2008/januari/28-01-08ongevalwouwbaan.htm


oei dat ziet er niet best uit, met jou verder alles wel goed? geen blijvend letsel aan overgehouden? suc6 verder iig! en hoe is het ongeluk trouwens gekomen als ik vragen mag?
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
Chill
New member
New member
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 nov 2007, 12:12
Locatie: Heerle

Bericht door Chill »

ik heb ontzettend geluk gehad....na een nachtje ziekenhuis en de nodige testen bleken mijn organen allemaal nog in orde te zijn....ik heb enkel mijn lever gekneusd en een stel hele dikke knieen....maar dat zal in de loop van de tijd geheel herstellen....

het ongeluk kwam bij het inhalen....voor mij reden 2 vrachtwagens waarvan ik er 1tje in wilde halen.....toen ik hier echter mee bezig was maakten de vrachtwagens de ruimte tussen hun steeds kleiner, waardoor ik gedwongen werd de 2e vrachtwagen ook te passeren....het probleem was echter dat we al enigsinds in de buurt kwamen van een kruising en er een auto van de tegengestelde richting aan kwam rijden....ik slaagde er nog wel in om net voor een frontale botsing voor de vrachtwagen te komen...mede door wat extra gas te geven....dit zorge er dan wel weer voor dat ik de macht over het stuur verloor.....en bij mijn laatste poging te corrigeren vloog ik over de vluchtheuvel in het midden, weer terug over de andere weghelft, tegen de geparkeerde bmw en vervolgens een huis....

dusja.....zo kwam het....dus als ik een tip mag geven.....pas op met vrachtwagens inhalen....
Plaats reactie