Pagina 2 van 3
					
				
				Geplaatst: 09 mar 2009, 22:09
				door turbulence
				geen indicatorvenstertje op je accu?
kan zijn dat je hem compleet leeggetrokken hebt en ie nu echt kapot is...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mar 2009, 19:06
				door RIP
				Ben weer `n stukkie verder gekomen....
Heb nu alles er weer nieuw erin zitten :
 
nieuwe volle accu & nieuwe hoofdzekering & nieuwe H4-lampen
Starten en `n flink stuk gescheurd...meerdere keren
Bijna alles doet `t ...alleen klapt nu de zekering (20A) eruit 
van de voorste ruitenwisser-motor (kleine zekerings-kastje in de auto)
Alles eruit gesloopt & `n andere motor erop...weer die 20A eruit
zelfs met alleen `t contact aanzetten...
Kabels & Stekker 'optisch' nagekeken...kon niks bijzonders vinden
word toch nog heel wat speurwerk....hoop dat `t droog blijft
Gr.
Remco
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 mar 2009, 20:16
				door WhiteFinish
				Dan maakt toch ergens je kabel kortsluiting.
Mooi dat je hoofdzekering weer goed blijft, hoewel het aan de andere kant jammer is dat je niet kunt aanwijzen waaraan het nou lacht.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 mar 2009, 12:25
				door RIP
				Heb samen met m`n broer m`n MX-je van `t weekend 
helemaal opengehaald en weer `n poging gedaan:
mantel van de draadbomen afgehaald nagekeken en doorgemeten..
stekkers onder het dashboard en stuurhuis nagekeken
kabels en rubber in de wielkast nagekeken, zag er trouwens goed uit:
rubber was OK, draden waren nergens geraakt, zekeringskast in de auto nog niet doorgemeten 
Kan niks bijzonders vinden, of het moet in het stuurhuis 
en schakelaars zitten
Ook is er nog `n mogelijkheid dat ik met 2 kapotte Ruitewisser-motor zit
Heb m`n bevriende Mazda-monteur maar gebeld : 
als `t van `t weekend niet lukt, moet ik `t toch uithanden geven (doe ik niet graag!)
Gr.
Remco
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 mar 2009, 18:57
				door WhiteFinish
				Het kan natuurlijk ook dat je kabelboom rondom je stuurkolom ergens kortsluiting maakt. Zitten een hoop kabels rondom je contactslot
			 
			
					
				Doorgebrande Hoofdzekering
				Geplaatst: 31 mar 2009, 17:34
				door RIP
				Hey weer `n update...
Volledig doorgemeten en oorzaak gevonden:
 
Oude ruitenwissermotor was vastgelopen,
die veroorzaakte de kortsluiting en het doorbranden 
van de 80A hoofdzekering
Verder zit ik nu met `n kapotte combi-schakelaar
 "De Interval" die veroorzaakt het doorbranden 
van de 20A zekering in de auto
Nu maar op zoek naar `n complete combi-schakelaar...
Gr.
Remco
			 
			
					
				
				Geplaatst: 31 mar 2009, 19:40
				door WhiteFinish
				Mooi dat je het gevonden hebt
Maar wat is een combi schakelaar?
			 
			
					
				Kombi-schakelaar
				Geplaatst: 31 mar 2009, 20:39
				door RIP
				Hey Robert, dat zijn die schakelaars aan `t stuur (1deel):
rechterkant : ruitenwisser-voor(3 standen), ruitenwisser-achter & sproeier
linkerkant : licht. grootlicht & stads-pakeerlicht
Gr.
Remco
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 apr 2009, 23:18
				door mitchubishi
				bij sloperij "NIKS"in vriezenveen hebben ze er 1 liggen , ben er vandaag nog geweest.
grtzz
			 
			
					
				Kombi-schakelaars
				Geplaatst: 02 apr 2009, 13:47
				door RIP
				Hey!
heb aantal setjes aangeboden gekregen...
Vanavond wordt m`n MX-je weer in elkaar gezet
(hoop dat ie nu verlost is van die electrische ellende)
Gr.
Remco