Schuddende auto ?
Moderator: Moderators
Ik ken Heuts niet. Keek net ff op hun website, en daar kon ik de onderdelen wel vinden. Ze zullen het wel niet op voorraad hebben, maar geef gewoon je kenteken maar door bij het bestellen van de onderdelen. En bij afname van je onderdelen, je oude meenemen en direct vergelijken, want je weet maar nooit. Mocht het de verkeerde zijn, dan scheelt je dat weer een reis.
Kijk ook of de nummers op de verdelerkap hetzelfde zijn(1, 2, 3, 4, 5 en 6) daar zit tussen voor en na 1994 verschil in.
Heb je een multimeter? Zoja, meet eens je bougiekabels door. Ze mogen niet meer weerstand geven dan 15 kilo ohm.
Kijk ook of de nummers op de verdelerkap hetzelfde zijn(1, 2, 3, 4, 5 en 6) daar zit tussen voor en na 1994 verschil in.
Heb je een multimeter? Zoja, meet eens je bougiekabels door. Ze mogen niet meer weerstand geven dan 15 kilo ohm.
Het is dus zeer waarschijnlijk de verdelerkap en rotor, net even uitelkaar gehaald, ziet er niet meer goed uit..
Heb nog geprobeerd wat schoon te maken, maar dat hielp niks
Maar nu heb ik alles inelkaar gezet, en ik start en begint ie echt heftig te schudden
Zou het helpen als ik een stukje zou gaan rijden ?...
Is een verdelerkap en rotor gemakkelijk zelf te vervangen ? of zitten er nog risicos aan ?
Heb nog geprobeerd wat schoon te maken, maar dat hielp niks
Maar nu heb ik alles inelkaar gezet, en ik start en begint ie echt heftig te schudden

Zou het helpen als ik een stukje zou gaan rijden ?...
Is een verdelerkap en rotor gemakkelijk zelf te vervangen ? of zitten er nog risicos aan ?

- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- martinenijenhuis
- Super-Pilot