Pagina 3 van 4

Geplaatst: 19 aug 2005, 20:06
door bramx3
jah, 85 euro voor de koppeling
maar in de transport kijken ze niet alleen na t gewicht ( netto )
maar ze kijken ook na de omvang ( bruto )

dus ik wil niet weten wat t kost om een uitlaatspruitstuk te laten verzenden

Geplaatst: 04 sep 2005, 23:04
door turbulence
on the road to KLZE ben ik aan het inslaan van mijn materialen, en daarbij komt dus ook een nieuwe koppeling ertussen..

nu heb ik een shop op Ebay gevonden die dit verkoopt, maar vraag is, welke van de 2 is beter?

deze koppeling

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EXEDY-93 ... 7996226127

of zou ik ook voor deze OEM kunnen gaan evt?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-89-90 ... 7984178315

weet niet of de 1e betere kwaliteit is, zegt iemand het merk ''EXEDY'' wat??

prijzen zijn namelijk erg netjes, en hij verzend evt ook naar europa, dus is stuk goedkoper als hier mx6 koppeling kopen

Geplaatst: 04 sep 2005, 23:48
door bramx3
geen idee welke beter is .

maar ik zie wel dat er een pen bij zit .
waarmee je de koppeling kan centreren .
wel handig .
zat niet bij mijn koppeling :roll:

Geplaatst: 05 sep 2005, 05:49
door mx almere
Ik zou denk ik toch voor ACT of centerforce gaan. Daar hoor ik het meeste positieve verhalen over.

Geplaatst: 05 sep 2005, 07:56
door hyperman
ik heb zelf een centerforce en daar ben ik heel erg tevreden over.

Geplaatst: 05 sep 2005, 09:18
door bramx3
centerforce verkopen ze bij psi tuning

Geplaatst: 06 sep 2005, 20:13
door turbulence
thanx..

maar is ook wel goed wat verschil he...

die centerforce is 318/362 US dollar

en de EXEDY kan ik kopen voor iets meer als 100 dollar.

de exedy wordt ook aangegeven goed te zijn voor de mx6 2.5l v6.

ik zie ook mensen wel een ''stock'' mx6 koppeling gebruiken, echter doen die bij mijn autopartsdealer ook nog een goeie 200 euro.

zou die centerforce nu echt zoveel verschil maken? op mx-3.com heb ik ook ff gezocht, en daar zijn er ook een aantal mensen die zonder problemen deze hebben icm de KLZE

Geplaatst: 02 okt 2005, 01:37
door turbulence
kleine bump...

ben weer druk bezig met handel drijven met de usa, echter nog paar vraagjes.

centerforce lees ik toch wat probs mee hier en daar op mx-3.com

@ hugo:

welke centerforce heb jij precies? de dualfriction of de stage1??

kan hier voor mooie prijs aan clutchmaster koppeling komen:

http://www.rr-racing.com/clutchmasters. ... 0Pricing...

maar wat zou verschil zijn tussen al die soorten stages??

de feeling van het pedaal, of ook het max aan koppel wat deze aankan?

en als laatste:

de combo icm met een fidanza vliegwiel..

is dat een hele verbetering voor overall drive van de wagen, of maakt een lichter vliegwiel niet veel uit.

de fidanza is 9lbs, weet eigenlijk niet hoeveel de stock k8 is..

Geplaatst: 02 okt 2005, 17:45
door hyperman
Ik heb de zwaarste, de dual friction. Deze krijg je niet kapot, zelfs met een turbo erop niet

Geplaatst: 02 okt 2005, 18:06
door WhiteFinish
Je kan ook de ceramische koppeling nemen die ik en Stefan hebben. Deze kan tot de 380 pk aan dus daar ben je wel even zoet mee.

Kost volgens mij 350 US dollars