Ratel geluid bij start!!

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

ligt aan harry ;)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

ja ik probeer het zo spoedig mogenlijk en anders krik ik hem wel ff op en ga er wel onder liggen
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

ik heb net ff snel de mx opgekrikt en er ff onder gelegen en het schildje wat om de kat heen zit, zit idd iets lossjes. Binnen kort ff bekijken hoe ik dat kan oplossen en dan hoop ik van dat gekke knars geluid afte zijn die je hoort bij een bepaald toerental
Gebruikersavatar
xedos
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1213
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:06
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 2014
Locatie: Heemskerk.

Bericht door xedos »

Aan elk uiteinde een slangklem eromheen. zit weer netjes en vast! ;)
*Technical service Mazda mx-3.*
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

vandaag ervoor gezorgt dat het hitte shildje vaste geklemt zit met klemkragen,, nu het volgende als ik een gas geef en weer los laat en de motor kom inde buurt van het toerental dat ie stadionair draait dan hoor ik kkkkrrrrrrkkkkk :blink: en dan draait ie normaal verder. dat kkkkrrrkkkk komt ook onder de auto vandaan het is gewoon als ik stil sta :? wat kan die nou weer zijn?
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

scary schreef:vandaag ervoor gezorgt dat het hitte shildje vaste geklemt zit met klemkragen,, nu het volgende als ik een gas geef en weer los laat en de motor kom inde buurt van het toerental dat ie stadionair draait dan hoor ik kkkkrrrrrrkkkkk :blink: en dan draait ie normaal verder. dat kkkkrrrkkkk komt ook onder de auto vandaan het is gewoon als ik stil sta :? wat kan die nou weer zijn?


regel ff een kameraad, ( bram ofzo) die ff met je meekijkt, 1 in de auto, en 1 ff onder dr bij ( boven op een brug of liftje zou wel makkelijker zijn)

dan is het denk ik sneller en makkelijker te achterhalen als dat we nu gaan gissen wat dat geluidje maakt...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

ga even na grad , harry
of kom idd een keer langs , en dan zetten we um ff omhoog , kruip k der wel ff onder ;)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Plaats reactie