Pagina 39 van 59
					
				
				Geplaatst: 21 jul 2007, 10:51
				door Yence
				Klopt, de 16" Rota's liggen er al een tijdje onder. Ik wilde de Bellini's nog een tijdje laten liggen, maar heb wegens omstandigheden het geld nodig.
1 van de redenen is dat ik een lekke koppakking, lekke oliekering en defecte oliepomp heb.
Het is 't niet waard om in dit blok nog zoveel geld te steken, aan de andere kant heb ik 't geld niet voor een engine swap, ook niet met het geld van de velgen. Ik zit dus een beetje met een dilemma.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 jul 2007, 12:58
				door cootjev6
				je zit dan idd in een lastige situatie, en een goed 1.8 blokkie? voor weinig.
dat kan je ook nog overwegen natuurlijk.
succes ermee kerel.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 jul 2007, 17:38
				door marcel v6
				1.8 motor word nog meer geld in ze MX pompen Remco 
 
 
Das balen Jens 
 
 
Laat even weten of je op zoek gaat naar een ander 1.6 blok als je eruit ben dan kijk ik over even voor je rond 

 
			
					
				
				Geplaatst: 21 jul 2007, 18:29
				door marcel v6
				Mooie foto,s van je MX-3 op die site van Rarerims 

 
			
					
				
				Geplaatst: 21 jul 2007, 20:21
				door Yence
				Thx Marcel 
 
 
Eerste keus is uiteraard een BP swap, maar ook die 1.8 blokkies zijn nog best prijzig. Ik ben ook aan 't navragen voor revisie en dan gelijk het blok op laten boren naar een 1.8. Ek ben er nog niet helemaal uit. Duurt zowiezo nog wel enkele maanden voor ik het geld bij elkaar heb. De vleugeldeuren laten monteren zit er voorlopig dus ook nog niet in.
 
			
					
				
				Geplaatst: 21 jul 2007, 20:44
				door johnmichel
				Balen man! ik hoop dat je snel aan het swappe kan!
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 jul 2007, 23:13
				door WhiteFinish
				Das inderdaad balen Jens...
Als je nog wat onderdelen nodig hebt weet je waar je ze kan vinden 
 
Hopelijk kan je vooruit geholpen worden en anders kan iemand hier je altijd een helpende hand bieden
 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jul 2007, 21:46
				door Yence
				Na wat onderzoek denk ik dat 't toch een bp swap gaat worden. Een andere B6DE erin leggen zou bijna evenveel kosten, dus dat is geen optie. B6t of BPt zou weer te duur worden. Ik probeer alleen nog uit te zoeken wat revisie+opboren tot 1800cc zou kosten en wat daar allemaal bij zou komen kijken.
Als m'n velgen verkocht zouden zijn, zou ik financieel al een heel eind op weg zijn, dus...wie? :P 

 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jul 2007, 22:03
				door V6peter
				Zo Jens,ik lees het net allemaal,dat is helemaal niet zo fijn nieuws.
Succes man,als we je kunnen helpen.....laat het weten he?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jul 2007, 22:11
				door Yence
				Bedankt Peter, dat zal ik zeker doen  
