denk dat ie een nog smallere bedoelt dan dat ie nu heeft, lager als in de zin van meer richting dak, zodat is kleiner is als zijn zonneklep, tenminste dat denk ik dat ie bedoelt.
Prachtige taaltje daar in België kan er echt niet genoeg van krijgen.
Mad_Doc schreef:denk dat ie een nog smallere bedoelt dan dat ie nu heeft, lager als in de zin van meer richting dak, zodat is kleiner is als zijn zonneklep, tenminste dat denk ik dat ie bedoelt.
Prachtige taaltje daar in België kan er echt niet genoeg van krijgen.
mooi taaltje ja maar snap het alleen niet met lager zou ik zeggen dat ie dus meer naar de kap komt....
we zien wel wat ie zelf antwoord
justa schreef:tering wat een hoop gezeik zeg daar in belgie....... maar die gozer van die celica ( wat overigens een hele vette wagen is ) wist niets van de keuringsregels ofzo in belgie. neem aan dat je je er een beetje in verdiept voordat je je auto zo aanpakt.
Dat is het hem juist. Vroeger kon het allemaal. En nu is het plots verboden , daarom dat er nu vele mensen in problemen zitten. En eens een kuipzetel in je wagen , een mooie bumper er op of wat dan, ook ,,, is het heel moeilijk daar afscheid van te namen.
LEVE DE NEDERLANDSE APK!!!!!!!
p.s. ik ben al aardig op dreef, veel keuren en afmelden.
Nu is het afwachten tot de eerste steekproef. hehehe
Ik hoop het dagelijks dat belgie's taaltje,
Opstap ga ik ook altijd in bels. In hamont meestal.
Maar volgens mij mag egt niks meer aan je auto verandert worden wel?
Maar waarom hebben ze het zo streng aan gepakt?
Geldklopperij?
Of menen ze dat het zo veiliger is?
BV. veiligheid. Scherpe bumpers zijn verboden omdat die echt kunnen kappen. Ook al op lage snelheid.
BV. geldklopperij. Waarom extra betalen in 3 catergories?
Waarom alles niet in eens? Elke categorie kost 25euro. Is dus al 75 euro.
Bij cat2 en 3 is het 6euro bij elk gekeurd onderdeel. + den ben je nogniet techish gekeurd.
Ikheb geluk gehad , heeft me tot nu toe nog maar 85euro gekost.
Maar ja, moet nog wel eens terug gaan.
Weet je , als je van alles certificaten hebt en er staat overal een e-keur in , buiten de bumpers , sideskirts en spoilers , valt het mee.
En daar is het probleem. Buiten achterlichten en spiegels , staat er bijna nergens een e-keur in. Dat hebben ze weer heel goed uitgedokterd.
Nightrider schreef:Geldklopperij , en ergens ook veiligheid.
BV. veiligheid. Scherpe bumpers zijn verboden omdat die echt kunnen kappen. Ook al op lage snelheid.
BV. geldklopperij. Waarom extra betalen in 3 catergories? Waarom alles niet in eens? Elke categorie kost 25euro. Is dus al 75 euro. Bij cat2 en 3 is het 6euro bij elk gekeurd onderdeel. + den ben je nogniet techish gekeurd.
Ikheb geluk gehad , heeft me tot nu toe nog maar 85euro gekost. Maar ja, moet nog wel eens terug gaan.
Weet je , als je van alles certificaten hebt en er staat overal een e-keur in , buiten de bumpers , sideskirts en spoilers , valt het mee. En daar is het probleem. Buiten achterlichten en spiegels , staat er bijna nergens een e-keur in. Dat hebben ze weer heel goed uitgedokterd.
hoeveel geld ben je tot nog toe kwijt geweest dan? aan al die keuringsperikelen?
Mad_Doc schreef:denk dat ie een nog smallere bedoelt dan dat ie nu heeft, lager als in de zin van meer richting dak, zodat is kleiner is als zijn zonneklep, tenminste dat denk ik dat ie bedoelt.
Prachtige taaltje daar in België kan er echt niet genoeg van krijgen.
mooi taaltje ja maar snap het alleen niet met lager zou ik zeggen dat ie dus meer naar de kap komt.... we zien wel wat ie zelf antwoord
met een lagere bedoel ik ne grotere zonneband want me de deze, als de zon schijnt zie je nog geen fuck.