maar moet je dan bij de volgende keur je nieuwe raamband weer verwijderen ?? zou zonde zijn.
Moderator: Moderators
crazyarjan schreef:Nightrider schreef:Geldklopperij , en ergens ook veiligheid.
BV. veiligheid. Scherpe bumpers zijn verboden omdat die echt kunnen kappen. Ook al op lage snelheid.
BV. geldklopperij. Waarom extra betalen in 3 catergories?
Waarom alles niet in eens? Elke categorie kost 25euro. Is dus al 75 euro.
Bij cat2 en 3 is het 6euro bij elk gekeurd onderdeel. + den ben je nogniet techish gekeurd.
Ikheb geluk gehad , heeft me tot nu toe nog maar 85euro gekost.
Maar ja, moet nog wel eens terug gaan.
Weet je , als je van alles certificaten hebt en er staat overal een e-keur in , buiten de bumpers , sideskirts en spoilers , valt het mee.
En daar is het probleem. Buiten achterlichten en spiegels , staat er bijna nergens een e-keur in. Dat hebben ze weer heel goed uitgedokterd.
hoeveel geld ben je tot nog toe kwijt geweest dan? aan al die keuringsperikelen?
Nightrider schreef:crazyarjan schreef:Nightrider schreef:Geldklopperij , en ergens ook veiligheid.
BV. veiligheid. Scherpe bumpers zijn verboden omdat die echt kunnen kappen. Ook al op lage snelheid.
BV. geldklopperij. Waarom extra betalen in 3 catergories?
Waarom alles niet in eens? Elke categorie kost 25euro. Is dus al 75 euro.
Bij cat2 en 3 is het 6euro bij elk gekeurd onderdeel. + den ben je nogniet techish gekeurd.
Ikheb geluk gehad , heeft me tot nu toe nog maar 85euro gekost.
Maar ja, moet nog wel eens terug gaan.
Weet je , als je van alles certificaten hebt en er staat overal een e-keur in , buiten de bumpers , sideskirts en spoilers , valt het mee.
En daar is het probleem. Buiten achterlichten en spiegels , staat er bijna nergens een e-keur in. Dat hebben ze weer heel goed uitgedokterd.
hoeveel geld ben je tot nog toe kwijt geweest dan? aan al die keuringsperikelen?
Technishe keur en tuningkeur tesamen heb ik 76 euro betaald. +9 euro herkeur (verbod gekregen) en nu moet ik nog eens terug gaan. Denk nog eens 9 euro.
Normaal is het +- 30 euro.
Dus wat ze op alle getunde autos verdienen , geldmafia in mijn ogen.
Een vriend van mij , Gans originele wagen , enkel een lichte baskist van 200 watt , 25 euro bij moeten betalen![]()
Ze zoeken geld , dat is het.
Het rare is , bij iedereen dat ik ken met getunde wagen , verschild de prijs enorm.
De 1 moet maar 70 betalen , de andere weer over de 100. Hoe komt dat toch?