Pagina 1 van 2

airride

Geplaatst: 05 dec 2004, 19:44
door martinenijenhuis
We willen de auto ook nog eens verlagen in de loop van de tijd,
en nu zaten we te denken aan airride, is dit iets? Geen last van
drempels enzo 8) Ik heb al eens gehoord dat dit niet zo
strak op de weg ligt of is dit onzin :roll: En wat kost zoiets?

Groetjes M&M

Geplaatst: 05 dec 2004, 22:03
door bramx3
ik heb toevallig ook rond geinformeerd
omdat ik me mx ook lager wou hebben liggen
en dat ik geen ruzie meer met drempels krijg ;)
het klopt dat als je de kit op zen laagst hebt dat de vering soepeler is ,
dan als je um helemaal omhoog zet ;)
als ie helemaal omhoog staat , dan is ie op zijn stugst ( ook al klinkt dat een beetje raar :? )
de prijs begint bij circa 1500 euro en is te verkrijgen voor de mx-3 :D

hier zijn 2 sites waar ze deze verkopen

http://www.airride.nl/index.htm

en http://www.bs-tuning.nl/index1.htm

let op de laatste vooral op dat toutch screen , waarmee je je schok dempers mee kunt regelen 8)

en ze hebben daar universele scharnieren liggen voor lambo doors ;)



hoop dat je wat met deze info kan 8)

Geplaatst: 06 dec 2004, 18:39
door martinenijenhuis
Dank je wel Tupke ik zal er eens gaan kijken!
Wel raar dat wanner je je auto op z'n laagst zet de vereing
soepel is dat is precies verkeerd om :cry: maargoed eerst
maar eens kijken.

Groetjes M&M

Geplaatst: 17 dec 2004, 03:37
door NightQrawler
beter hoor airride je auto extreem laag op meetings!!

Geplaatst: 17 dec 2004, 18:24
door bramx3
martinenijenhuis schreef:Dank je wel Tupke ik zal er eens gaan kijken!
Wel raar dat wanner je je auto op z'n laagst zet de vereing
soepel is dat is precies verkeerd om :cry: maargoed eerst
maar eens kijken.

Groetjes M&M


jah , das klinkt idd raar
maar toch weer logisch
want als de balgen vol met lucht zitten ( hoog )
dan lijkt t me logisch dat de veren stugger zijn als dat de blagen
leeg zijn ( laag )

maar ik heb deze info van een importeur , dus zal wel betrouwbaar zijn ;)

Geplaatst: 18 dec 2004, 11:42
door Marcel_mx3
Opzich is dat natuurlijk inderdaad heel logies...
als je de auto laag zet kan je in de lucht balgen niet meer druk zetten als dat je auto weegt..

Alleen is het wel jammer.., we willen toch juist dat de auto zo laag en stuk mogelijk is...

Geplaatst: 18 dec 2004, 12:14
door martinenijenhuis
Laag en strak als het kan!!
We moeten toch maar eens langs zo'n importeur gaan om
wat dingen te vragen.
Ik hoef echt geen dansende mx-3, die op 3 wielen enzo
kan rijden!!!

Groetjes M&M

Geplaatst: 18 dec 2004, 17:55
door bramx3
daarom is de kit van 1500 euro goed genoeg
de "stage 1 kit" gaat dan wel ook langzaam
maar t gaat om t resultaat niet ??

maar miss wel een tip : druk schakelaars in de bumpers monteren
dan kan je auto niet lager gaan als ie ligt ;)

Geplaatst: 18 dec 2004, 23:47
door martinenijenhuis
Handige tip idd!!! :bier:
Wat wel een beetje jammer is, je krijgt zo'n lelijke
"gastank" achterin. :cry:
Dat airride is toch een beetje met dat systeem van "citroen" hihi
te vergelijken? Dat werkt op vloeistof, maar hebben die dan
geen compressor ofzo iets?

Groetjes M&M

Geplaatst: 19 dec 2004, 22:09
door bramx3
geen idee , maar zo een tankje is wel te verbergen
maar k vindt t wel iets hebben


tis net als een nos fles , mensen zetten meestel een nos fles bij hun ice
ziet er op zicht wel geinig uit
en zo kan t ook met je air ride tank


maar bedenk net wat , is t niet leuk om je tank dan een "nos look " te geven ?? ;)