koplampen mx3 1992 naar 1998
Moderator: Moderators
koplampen mx3 1992 naar 1998
passen de koplampen uit een `92 mx3 in een `98 mx3?
de koplampen zijn toch allemaal hetzelfde?
Ik heb namelijk een paar koplampen nodig en kan hoogstwaarschijnlijk een set krijgen uit een `92 mx-3, ik heb zelf een `98.
alvast bedankt..
de koplampen zijn toch allemaal hetzelfde?
Ik heb namelijk een paar koplampen nodig en kan hoogstwaarschijnlijk een set krijgen uit een `92 mx-3, ik heb zelf een `98.
alvast bedankt..
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Ze kunnen beide uitgevoerd zijn met electrische verstelbaarheid.
Let hier wel mee op.
Als je in de auto electrisch verstelbaar hebt, moet dit voor de APK ook werken. (truckje, je kan ook even de schakelaar verwijderen, zodat je "geen" electrisch verstelbare koplampen hebt)
Succes
Let hier wel mee op.
Als je in de auto electrisch verstelbaar hebt, moet dit voor de APK ook werken. (truckje, je kan ook even de schakelaar verwijderen, zodat je "geen" electrisch verstelbare koplampen hebt)
Succes
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- DJ_MIKE
- Site Admin
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
WhiteFinish schreef:Ze kunnen beide uitgevoerd zijn met electrische verstelbaarheid.
Let hier wel mee op.
Succes
ik heb het hier over gehad bij de mazda garage maar dat maakt niks uit als ze maar afstelbaar zijn
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
DJ_MIKE schreef:WhiteFinish schreef:Ze kunnen beide uitgevoerd zijn met electrische verstelbaarheid.
Let hier wel mee op.
Succes
ik heb het hier over gehad bij de mazda garage maar dat maakt niks uit als ze maar afstelbaar zijn
Idd mike

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie